  • 11. Data: 2002-04-18 20:26:21
    Temat: Re: Belgia i karta
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > powiedzieli ze nie i dziwnie ogladali, moze sami poprostu nie wiedzieli co i
    > jak? I nie mam tez jakis gigantycznych doswiadczen z tym electronem tylko
    > supermarkety, zeeventem (chyba tak sie to pisze, a chodzilo mi o lotnisko
    > ;-) a reszta czyli knajpy itp to klasycznie gotoweczka....!
    > pozdr.
    > >

    > Witam

    Elektrona na stacjach oglądali (tego z inteligo) ale tylko na jednej przekonałem
    do przeciągnięcia przez POS. Poszło dość szybko i gość się zdziwił. EC silver z
    LG bezproblemowo ,ale z docinkami na temat firm LG i Daewoo. Za to w GB
    (markiet w Brukseli) pani stwierdziła "Co to?. Takiej reklamówki sprzętu nie
    widziałam. Poszła momentalnie na 220 euro.

    Polecam MC bo Maestro często się nie autoryzuje.

    Pozdrawiam

    R.S