  • 1. Data: 2008-01-13 22:17:15
    Temat: Bankomaty banków spóldzielczych - jaka karta bez prowizji?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Po wielu małych odległych miasteczkach i wioskach (ale nie tylko, przykładowo i w
    Nadarzynie) są bankomaty miejscowych
    banków spółdzielczych, jako jedyne.
    Podejmowanie gotówki niejednokrotnie kończyło się prowizją przewyzszającą
    oczekiwania.
    Czy mozemy spróbować zrobić liste kart, które umozliwiają wyciagnięcie gotówki za
    pośrednictwem spółdzielczego bankomatu
    bez lub z minimalnymi opłatami?
    THX

  • 2. Data: 2008-01-13 22:18:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 22:17, " 666" <j...@w...eu> wrote:
> [...]
    oczekiwania.
    > Czy mozemy spróbować zrobić liste kart, które umozliwiają wyciagnięcie gotówki za

    Toyota Bank - 3 razy w miesiacu bezplatnie wszystkie bankomaty
    Sezam Max BPH - caly czas bezplatnie wszystkie bankomaty

  • 3. Data: 2008-01-13 22:21:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 22:18, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    Nadarzynie) są bankomaty miejscowych
    pośrednictwem spółdzielczego bankomatu

    > Toyota Bank - 3 razy w miesiacu bezplatnie wszystkie bankomaty
    > Sezam Max BPH - caly czas bezplatnie wszystkie bankomaty

    Sprawdz jeszcze karte kredytowa Eurobanku - zdaje sie, ze dalej ze
    wszystkich bankomatow wyplata za 1 zl
    Oplaca sie (o ile szybko ksieguja przelewy) wyplacac gotowke i jak
    najszybciej splacac karte przelewem internetowym.

  • 4. Data: 2008-01-13 22:33:00
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik 666 napisał:
> [...]
    oczekiwania.
    > Czy mozemy spróbować zrobić liste kart, które umozliwiają wyciagnięcie gotówki za

    KB, BGŻ.

    Przemek

  • 5. Data: 2008-01-13 22:37:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 22:21, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Oplaca sie (o ile szybko ksieguja przelewy) wyplacac gotowke i jak
    > najszybciej splacac karte przelewem internetowym.

    Sprawdzalem TOiP - za zlotowke wszystkie bankomaty.
    Ciekawe, czy mozna zrobic nadplate na karcie, traktujac ja jak konto?
    Wtedy nawet nie byloby oprocentowania za czas skorzystania ze srodkow,
    a karta 1-y rok darmo, drugi za 15 zl.

  • 6. Data: 2008-01-13 23:15:24
    Temat: Re: Bankomaty bankw spldzielczych - jaka karta bez prowizji?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 23:17:15 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
    > zrobić liste kart, które umozliwiają wyciagnięcie gotówki za
    > pośrednictwem spółdzielczego bankomatu bez lub z minimalnymi opłatami?

    CitiOne Direct - raz w miesiącu za darmo ze wszystkich
    KredytBank ma z różnymi spółdzielczymi umowy podpisane, ale czy z
    wszystkimi to nie wiem.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-01-14 08:18:31
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > KredytBank ma z różnymi spółdzielczymi umowy podpisane, ale czy z
    > wszystkimi to nie wiem.

    Kredyt Bank na pewno. naich stronie jest zresztą spis wszystkich bezpłatnych
    bankomatów
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2008-01-15 10:01:04
    Od: janoush <j...@g...com>

    666 pisze:
    > Czy mozemy spróbować zrobić liste kart, które umozliwiają wyciagnięcie gotówki za
    pośrednictwem spółdzielczego bankomatu
    > bez lub z minimalnymi opłatami?

    FortisBank - epakiet

    Janusz

  • 9. Data: 2008-01-17 07:07:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    janoush pisze:

    > FortisBank - epakiet

    Się nie liczy, bo to produkt już nie sprzedawany.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2008-01-17 07:49:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Sty, 08:07, Pete <n...@n...com> wrote:

    >   Się nie liczy, bo to produkt już nie sprzedawany.

    Dalej sadze, ze najtansza alternatywa, przy splacie w terminie do 2-3
    dni po wyplacie naturalnie, bylaby karta kredytowa Eurobanku, z
    wyplatami za 1 zl ze wszystkich krajowych bankomatow. Pierwszy rok
    korzystania za darmo, drugi 15 zl. czyli praktycznie koszt jedynie
    wyplat z bankomatow + krotkiego kredytowania przy blyskawicznej
    splacie.