  • Data: 2002-10-30 16:48:25
    Temat: Bagno z GE Capital Bankiem!
    Od: "Marcin Serkiz" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wkopalem sie w niezle bagno...
    Swego czasu jak zoltodziob podpisalem umowy korzystania z dwoch kart
    kredytowych GE Capital Banku na horrendalny procent ponad 40 punktow (nawet
    juz nie pamietam ile dokladnie). W sumie 6300zl. Dzisiaj po ok. roku
    splacania (fakt, ze czasami cos dobieralem) moj kapital nie zmniejszyl sie
    ani o zlotowke, a nawet powiekszyl. Bagno! I do tego z szuwarami. Spoznienie
    splaty o 1 dzien - 30zl! Wyslanie upomnienia - 30zl! Paranoja. Ale madry
    Polak po szkodzie.
    Wymyslilem cos takiego. Cala sume rozloza mi na 48 rat, a oprocentowanie
    zmniejsza do 21-25 punktow. Wyslalem do nich list, w ktorym opisalem jaka mam
    ciezka sytuacje finansowa itd. i poprosilem o zmiane warunkow umow na wyzej
    opisanych zasadach.
    Nawet nie odpisali. Gdy zadzwonilem tojakas jejmosc powiedziala mi, ze to o
    czym napisalem nie jest wogole mozliwe. Zdenerwowalem sie. Dlaczego? Czy
    jakies prawo (nap. bankowe) tego zabrania? Czy zalezy to tylko od dobrej woli
    banku?
    LUDZISKA POMOZCIE!!! Jest jakis inny sposob, zebym jakos z tego wyszedl? Jak
    z nimi rozmawiac? Mozna ich jakos sklonic do ustepstw?
    Z gory thanks za rady i pomoc!
    P.S. Uwazajcie na ten bank!!!
    Cheesy
    c...@w...pl