  • 1. Data: 2007-05-17 21:46:24
    Temat: BZWBK internet pod Linuxem ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Korzysta ktos? Jaka przegladarka?
    Dzis podpisalem umowe, dostalem kody, ale dwa razy stwierdzilo, ze przy zalogowaniu
    podalem zly pin lub nik.
    Moze za wczesnie juz dzisiaj?
    Korzystalem z klawiatury ekranowej,przegladarka Opera, no i Liux.
    Po 2-ej probie nie sprawdzalem juz Firefoxa, tylko napisalem zapytanie mail.
    Czy toto chodzi pod Linuxem? Ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc = z praktyki.

  • 2. Data: 2007-05-17 23:02:58
    Temat: Re: BZWBK internet pod Linuxem ?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Krzysztofsf <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Po 2-ej probie nie sprawdzalem juz Firefoxa, tylko napisalem zapytanie
    > mail. Czy toto chodzi pod Linuxem? Ktos moze potwierdzic lub

    Mi chodzi bez najmniejszego problemu, Firefox 2. Nigdy nie korzystałem z
    klawiatury ekranowej, normalnie wpisuje PIN klawiszami na klawiaturze
    fizycznej.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-05-18 04:06:47
    Od: roman k <K...@a...pl>

    > Mi chodzi bez najmniejszego problemu, Firefox 2. Nigdy nie korzystałem z
    > klawiatury ekranowej, normalnie wpisuje PIN klawiszami na klawiaturze
    > fizycznej.

    U mnie jest to samo. Mam Mandrivę i Firefoxa. Wszystko chodzi bez
    zarzutu. Na tym samym komputerze mam również Windowsa z Firefoxem i nie
    zauważyłem żadnej róznicy w obsłudze konta - w zależności od systemu.

    Pozdrowienia Roman K.

  • 4. Data: 2007-05-18 04:16:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 May 2007 21:46:24 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Krzysztofsf <k...@g...pl>
    napisała:
    > Korzysta ktos? Jaka przegladarka?
    Tak.
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.3) Gecko/20070310
    Iceweasel/2.0.0.3 (Debian-2.0.0.3-2)

    (Firefox nazywający się iceweasel)

    > Czy toto chodzi pod Linuxem? Ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc = z praktyki.
    Chodzi. Zawsze uzywałem klawiatury fizycznej, ale przed chwilą
    testowo użyłem ekranowej i też bez problemu się zalogowałem.

    KJ

    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 5. Data: 2007-05-18 05:54:45
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Chodzi. Zawsze uzywałem klawiatury fizycznej, ale przed chwilą
    > testowo użyłem ekranowej i też bez problemu się zalogowałem.

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi.
    Czy ktos bylby uprzejmy, sprawdzic logowanie spod Opery, na Linuxie i z
    klawiaturka ekranowa?
    Zostalo mi jedne podejscie3 do spalenia PIN, i wolalbym wiedziec (jesli
    zgloszenie problemow nie odpowie konkretnie), czy winna jest opera.

  • 6. Data: 2007-05-18 05:57:24
    Od: f...@o...eu

    jak się źle zalogujesz to zadzwoń 0 61 856 5242 lub 800 240 240 i odblokują..

  • 7. Data: 2007-05-18 08:01:59
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f2iiff$5k0$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzis podpisalem umowe, dostalem kody, ale dwa razy stwierdzilo, ze przy
    > zalogowaniu
    > podalem zly pin lub nik.

    Może podaj swój nik i pin na grupę to ktoś to przetestuje u siebie...
    albo spróbuj mój 24223771 pin 7812
    tylko mi tam nie narozrabiaj...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2007-05-18 08:11:00
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 18 May 2007 01:02:58 +0200, Miernik napisał(a):

    > Mi chodzi bez najmniejszego problemu, Firefox 2. Nigdy nie korzystałem z
    > klawiatury ekranowej, normalnie wpisuje PIN klawiszami na klawiaturze
    > fizycznej.

    j.w.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 9. Data: 2007-05-18 08:32:46
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    gg <d...@d...d.> wrote:
    > Może podaj swój nik i pin na grupę to ktoś to przetestuje u siebie...
    > albo spróbuj mój 24223771 pin 7812 tylko mi tam nie narozrabiaj...

    To jakaś lipa ten Twój PIN, PIN w BZWBK musi mieć co najmniej 8 znaków.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 10. Data: 2007-05-18 08:47:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> napisał(a):

    > To jakaś lipa ten Twój PIN, PIN w BZWBK musi mieć co najmniej 8 znaków.

    Przy pierwszym zalogowaniu jest 4 znakowy - przynajmniej taki jest w kopercie do
    uslug internetowych.
    Nikt nie ma Opery? :(