    Date: Tue, 06 Jan 2004 16:40:48 +0100
    From: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZ WBK] system zdecentralizowany

    Witam,

    Zakładałem lokatę w BZ WBK. Chciałem aby był ktoś upoważniony do
    dysponowania tą lokatą (tak na wszelki wypadek). Podobną założyłem już
    kiedyś i wtedy stawiłem się z tą osobą, załatwiłem wszystkie wzory
    podpisów, itp. Wiedząc, że BZ WBK ma system scentralizowany (chwaląc się
    tym przeprowadzał nawet kiedyś kampanie na bilboardach) samemu poszedłem
    do oddziału w Warszawie na Targowej aby założyć lokatę. Tam się
    dowiedziałem, że tak się nie da bo trzeba zadzwonić do tamtego oddziału
    gdzie były składane te pełnomcnictwa i dopiero wtedy gdy oni przyślą je
    faksem - co może potrwać - to wtedy i to może, itd. Ponieważ miałem
    trochę inną wizję działania systemu scentralizowanego udałem się do
    oddziału na jana Pawła II, aby przeprowadzić jeszcze jedną próbę. Tam
    koleś załatwił wszystko od ręki.

    Pozdrawiam
    Kamil