eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › BSK - oplata
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2003-12-09 09:06:05
    Temat: BSK - oplata
    Od: l...@h...pl

    Witam

    Sprawa dotyczy rachunku OKO w Banku Slaskim. Dla tego rachunku
    comiesieczny wydruk stanu konta jest bezplatny. Ale co jakis czas,
    zazwyczaj kiedy miesiac ma 31 dni doliczana jest jakas dodatkowa oplata
    rzekomo za "wyciag automatyczny". W sumie to tylko 2.5 zl. Kilka razy bylo
    tak ze te oplate pozniej w ciagu miesiaca zwracano - z jakims dopiskiem
    "zwrot oplaty za wyciag automatyczny" z jakiejs tam konsoli operatora.
    Pare razy natomiast zdarzylo sie tak, ze zadnego zwrotu BSK nie dokonal.
    Spotkal sie ktos z czyms takim?

    lamt


  • 2. Data: 2003-12-09 10:23:19
    Temat: Re: BSK - oplata
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    l...@h...pl wrote:
    > Witam
    >
    > Sprawa dotyczy rachunku OKO w Banku Slaskim. Dla tego rachunku
    > comiesieczny wydruk stanu konta jest bezplatny. Ale co jakis czas,
    > zazwyczaj kiedy miesiac ma 31 dni doliczana jest jakas dodatkowa oplata
    > rzekomo za "wyciag automatyczny". W sumie to tylko 2.5 zl. Kilka razy bylo
    > tak ze te oplate pozniej w ciagu miesiaca zwracano - z jakims dopiskiem
    > "zwrot oplaty za wyciag automatyczny" z jakiejs tam konsoli operatora.
    > Pare razy natomiast zdarzylo sie tak, ze zadnego zwrotu BSK nie dokonal.
    > Spotkal sie ktos z czyms takim?
    reklamuj. prawdopodobnie "komuś się zapomniało" , że oko to nie ror i do
    niego wyciągi są (jeszcze ?) bezpłatne. Ale, że ktoś inny pewnie o tym
    pamieęta to ci kilka razy skorygował.
    Ja miałem tak raz i po reklamacji zaczęło działać jak należy.

    KJ

    >
    > lamt


  • 3. Data: 2003-12-09 10:51:41
    Temat: Re: BSK - oplata
    Od: l...@h...pl

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > l...@h...pl wrote:
    >> Witam
    >>
    >> Sprawa dotyczy rachunku OKO w Banku Slaskim. Dla tego rachunku
    >> comiesieczny wydruk stanu konta jest bezplatny. Ale co jakis czas,
    >> zazwyczaj kiedy miesiac ma 31 dni doliczana jest jakas dodatkowa oplata
    >> rzekomo za "wyciag automatyczny". W sumie to tylko 2.5 zl. Kilka razy bylo
    >> tak ze te oplate pozniej w ciagu miesiaca zwracano - z jakims dopiskiem
    >> "zwrot oplaty za wyciag automatyczny" z jakiejs tam konsoli operatora.
    >> Pare razy natomiast zdarzylo sie tak, ze zadnego zwrotu BSK nie dokonal.
    >> Spotkal sie ktos z czyms takim?
    > reklamuj. prawdopodobnie "komuś się zapomniało" , że oko to nie ror i do
    > niego wyciągi są (jeszcze ?) bezpłatne. Ale, że ktoś inny pewnie o tym
    > pamieęta to ci kilka razy skorygował.
    > Ja miałem tak raz i po reklamacji zaczęło działać jak należy.

    No właśnie już raz reklamowałem - chyba z 2 miesiące temu. W
    odpowiedzi na moje pismo dostałem odpowiedź, że ta kwota została mi
    zwrócona i napisano żebym sie pofatygował do oddziału banku i zmienił
    sobie termin przesyłania wydruków. Teraz po raz kolejny naliczyli sobie.
    Coś chyba tu nie tak. Przecież nie będę co 2 miesiące pisać pismo w tej
    samej sprawie, biegać do banku, tracić czas, etc.
    A czy przy stoisku gdzie zakłada się rachunki i tego typu rzeczy - czy ci
    pracownicy mają uprawnienia do dokonania takiego zwrotu? Czy znowu muszę
    pisać to samo pismo i składać w sekretariacie?

    lamt


  • 4. Data: 2003-12-09 13:00:51
    Temat: Re: BSK - oplata
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    l...@h...pl wrote:
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    > A czy przy stoisku gdzie zakłada się rachunki i tego typu rzeczy - czy ci
    > pracownicy mają uprawnienia do dokonania takiego zwrotu? Czy znowu muszę
    > pisać to samo pismo i składać w sekretariacie?

    1. goto oddział
    2. złóż reklamację i wyjaśnij w czym rzecz
    3. powinieneś mieć święty spokój

    kj


  • 5. Data: 2003-12-09 14:38:21
    Temat: Re: BSK - oplata
    Od: l...@h...pl

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > l...@h...pl wrote:
    >> Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > [...]
    >
    >> A czy przy stoisku gdzie zakłada się rachunki i tego typu rzeczy - czy ci
    >> pracownicy mają uprawnienia do dokonania takiego zwrotu? Czy znowu muszę
    >> pisać to samo pismo i składać w sekretariacie?
    >
    > 1. goto oddział
    > 2. złóż reklamację i wyjaśnij w czym rzecz
    > 3. powinieneś mieć święty spokój

    Ok, dzieki.
    Byleby tylko nie pojawil sie 4-ty punkt:

    4. jmp 1.

    :-)

    lamt

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1