  • 11. Data: 2002-06-05 12:20:34
    Temat: Re: BPH Sez@m - ida zmiany ?
    Od: Robson <r...@N...onet.pl>

    Dnia 5 Jun 2002 14:05:13 +0200, <i...@p...onet.pl> napisał/a:

    >To sprawdź czy czasem już nie płacisz za internet choć z niego nie korzystasz
    >(pakiet) :-)
    >A co do tokena to nigdy nie słyszałem aby mieli taki zamiar (przynajmniej
    >nigdzie nie zapowiadali)

    Za pakiet (?) nie płacę, bo mam wszystkie opłaty wyszczególnione w
    wyciągach i jest tam chyba 4,5 za prowadzenie r-ku, 2,5 za debet i
    jakieś tam jeszcze inne pierdoły. Razem to wychodzi coś między (nie
    pamiętam teraz) 7 a 9 zł.
    Szkoda, że nie rozważają dawania tokenów.
    Widząc, że każdy z banków internetowych w Polsce stosuje jakieś
    zabezpieczenia typu zmiennych haseł czy tokenów, trzeba stwierdzić, że
    stosowanie systemu takiego jak w bph nie jest wystarczająco
    bezpieczne.
    No, chyba, że można wykonywać przelewy tylko na wcześniej zdefiniowane
    w oddziale r-ki, tak jak to jest w m@klerze.
    Pozdrowienia,
    Robson

  • 12. Data: 2002-06-05 13:50:18
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Podaję za Amrą (i prezesem Wancerem: BPHPBK wprowadził nową opłatę za pakiet
    srebrny w wysokości 9,95 a ten napewno zawiera internet, obsługę przez centrum
    telefoniczne i jakiś limit kredytowy w rachunku (chyba 2500).
    Co do wyższości tokenu nad podpisem elektronicznym to było to już tyle razy
    wałkowane że właściwie szkoda na to czasu. Token jest dodatkowym
    zabezpieczeniem, ale niestety słono kosztuje. Jak wiem to conajmniej 100 PLN
    rocznie na urządzenie w co wchodzi zakup, dystrybucja, okresowa wymian itp.
    Zapłacisz dodatkowo 8 PLN miesięcznie za to urządzenie - obojętnie jak
    beezpośrednio lub w cenie pozotałych usług?

  • 13. Data: 2002-06-05 15:55:57
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 05 Jun 2002 13:53:30 +0200, w
    <k...@4...com>, Robson
    <r...@N...onet.pl> napisał(-a):

    > A w ogóle to chciałem zapytać: czy w bph-u już dają tokeny? Mam u nich
    > konto, ale dotychczas się nie zdecydowałem na dostęp przez internet
    > właśnie z powodu braku tokenów oraz baaardzo wysokiej ceny za obsługę

    Nie, nie dają i dawać nie będą.

  • 14. Data: 2002-06-05 15:56:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    5 Jun 2002 15:50:18 +0200, w
    <1...@n...onet.pl>, <i...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Podaję za Amrą (i prezesem Wancerem: BPHPBK wprowadził nową opłatę za pakiet
    > srebrny w wysokości 9,95

    No to potaniało o całe 5gr (z 10zł). Jak fajnie, że z tym śmiesznym
    bankiem się rozstałem.

  • 15. Data: 2002-06-05 16:34:20
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > W razie trudności może pomoże kontakt z firmą drq: http://www.drq.pl/

    nie pomoze, drq nie zajmuje sie klientami banku, jesli sie odezwa
    do odesla do bphpbk

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 16. Data: 2002-06-05 16:39:55
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Twój mail to: i...@m...drq.pl
    > gdzie id to Twój identyfikator do Sez@ma.
    > Serwer pop3 to: mail.drq.pl
    > Hasła Ci niestety nie podam :-), bo może (i powinno) być różne od tego do
    > Sez@ma.
    > W razie trudności może pomoże kontakt z firmą drq: http://www.drq.pl/

    Juz sobie poradzilem... porzadki w dokumentach to jednak dobra rzecz... ;)

    W kazdym razie dzieki za pomoc

    Pozdrawiam

    Baton

  • 17. Data: 2002-06-05 18:46:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 05 Jun 2002 17:56:50 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >5 Jun 2002 15:50:18 +0200, w
    ><1...@n...onet.pl>, <i...@p...onet.pl>

    >No to potaniało o całe 5gr (z 10zł). Jak fajnie, że z tym śmiesznym
    >bankiem się rozstałem.

    Kochany, nie jestes na biezaco. Od kilku miesiecy Silver kosztowal juz
    11 zlotych :-)
    Ciekawi mnie tylko gdzie jest kruczek, pewnie zlikwiduja brak prowizji
    za debet do 2500 zl :-) Bo zeby BePeH tak sobie wzial i obnizyl
    prowizje nie wierze - nauczony doswiadczeniem wieloletniego klienta
    :-)
    Ale jesli by tak przypadkiem dawali kredytowego Mastercarda do Silvera
    za free to by bylo fajowo :-) Tylko cos nie chce mi sie wierzyc - za
    chargowego zadali 40 zl, wiec niby dlaczego ten mial by byc free? No
    chyba ze poczuli na plecach oddech konkurencji i ucieczke klientow :-)

    PGR, wciaz klient