  • Data: 2002-07-02 07:07:09
    Temat: [BPH] 25 zł za potwierdzenie
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do wykonania przelew na konto pewnej szacownej instytucji. Jako człowiek
    oszczędny chciałem wykonać go Sez@mem za friko. Co prawda Sez@m oferuje
    wydrukowanie wtórnika z adnotacją "Dokument elektroniczny, nie wymaga pieczątki
    i podpisu", ale w razie jakiś kwasów ze strony szacownej instytucji wolałem
    mieć pieczątkę i podpis. Udałem sie do oddziału i grzecznie zapytałem, czy jak
    przyniosę wtórnik, to sprawdzą to w systemie i opieczętują. Pani dysponentka na
    to: w żadnym wypadku. Jak chcę potwierdzenie przelewu wykonanego Sez@mem, to
    oni mi to wydrukują i opieczętują za ... 25! Podziękowałem i już miałem
    wychodzić, ale na wszelki wypadek zapytałem, czy jak przyniosę numer konta na
    karteczce tak, jak to robiłem już kilkakrotnie, to oni sami to wklepią i
    wydrukują wszystkie papiery . Pani na to: w żadnym wypadku, muszę wypełnić
    polecenie przelewu samodzielnie. Podziekowałem i sobie poszedłem.

    Pechowa ta moja dysponentka/oddział, czy tak jest teraz wszedzie?

    Jacek