  • 1. Data: 2003-05-09 05:22:49
    Temat: Ankieta - zmień jej wyniki
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.

    Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty) ankiety na temat bankowości
    internetowej. Wyniki wzbogacą moją pracę magisterską.
    Adres: http://www.air.radom.pl/ankieta.php

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-09 06:22:12
    Temat: Re: Ankieta - zmień jej wyniki
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    Cześć,

    > Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty)

    Zrobione...

    > ankiety na temat bankowości internetowej.

    A dokładniej?

    > Wyniki wzbogacą moją pracę magisterską.
    > Adres: http://www.air.radom.pl/ankieta.php

    Powodzenia z mgrką. Zachęcam do "wzbogacenia" grupowiczów wynikami ankiety.
    Może dowiemy się czegoś nowego :)

    Pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 3. Data: 2003-05-09 07:58:08
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty) ankiety na temat bankowości
    > internetowej. Wyniki wzbogacą moją pracę magisterską.

    A dlaczego za banki internetowe uwazasz np. Pekao SA, Citibank?
    Przeciez one tylko maja kanaly elektroniczne.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-09 08:14:02
    Temat: Odp: Ankieta - zmień jej wyniki
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9fnds$cnl$...@n...news.tpi.pl...
    > A dlaczego za banki internetowe uwazasz np. Pekao SA, Citibank?
    > Przeciez one tylko maja kanaly elektroniczne.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam,

    Rzeczywiście, gdyby przyjąć ścisłą definicję banku internetowego to jest ich
    bardzo mało. Może trafniej by brzmiało ostatnie pytanie: W którym banku
    posiadasz konto z dostępem przez internet? Ale myśle, że taki skrót myślowy
    jaki zastosowałem jest do przyjęcia.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-05-09 08:21:39
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > bardzo mało. Może trafniej by brzmiało ostatnie pytanie: W którym banku
    > posiadasz konto z dostępem przez internet? Ale myśle, że taki skrót

    Nie zrozum mnie zle - nie czepiam sie ankiety - bo moze w ten sposob
    sformulowana nawet lepiej jest rozumiana przez niezainteresowane osoby, ale
    posiadajace konta w tych bankach.
    Bardziej mnie interesuje czy w pracy mgr tez mowisz np. o Pekao SA i jego
    kanale www jako o banku internetowym?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-05-09 08:37:45
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    > Bardziej mnie interesuje czy w pracy mgr tez mowisz np. o Pekao SA i jego
    > kanale www jako o banku internetowym?

    W pracy oczywiście jest to omówione bardziej szczegółowo tzn. z
    rozróżnieniem na banki z dostępem przez sieć i internetowe oraz te, które
    wykorzystują internet tylko jako kanał informacyjny.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-05-09 09:38:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysiek"
    > W pracy oczywiście jest to omówione bardziej szczegółowo tzn. z
    > rozróżnieniem na banki z dostępem przez sieć i internetowe oraz te, które
    > wykorzystują internet tylko jako kanał informacyjny.

    no to tych drugich juz masz malo - kazdy z bankow niewymienionych w
    pierwszej grupie jakąś informację o sobie w internecie przedstawia, takiego
    ktory olałby informację internetową to ja nie znam.
    tak więc lepiej zajmij się grupą pierwszą z dopiskiem - inne przez internet
    jedynie udostepniaja o sobie podstawowe informacje
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-05-09 09:39:18
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Proszę o wypełnienie krótkiej (max. 2 minuty) ankiety na temat bankowości

    Wypełniłem, ale mam kilka uwag, ktore moze Ci sie przydadza:

    1. Wiekszosc kont, w wersjach mlodziezowych badz normalnych moga
    zalozyc juz osoby od 13 roku zycia - nie uwzgledniles ich w ankiecie.
    2. Podzial na miasta 10-50 i 51-100 jest sztuczny, lepszy chyba
    bylby do 20 tys i 20-100 tys.
    3. czas korzystania z uslug bankowosci elektronicznej
    - brakuje opcji (1-2 lat) przez co zdecydowanie najwiecej uzyskasz
    odpowiedzi "od conajmniej 1 roku"
    4. ostatni drobiazg - lepiej brzmi "z 5 lub wiecej" niz "z ponad 4".

    Powodzenia w pisaniu :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2003-05-09 10:11:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > 3. czas korzystania z uslug bankowosci elektronicznej
    > - brakuje opcji (1-2 lat) przez co zdecydowanie najwiecej uzyskasz
    > odpowiedzi "od conajmniej 1 roku"

    zdecydowanie racja - 3 lata temu bylo tych bankow pare - ja zaczalem chyba
    2,5 roku temu
    w zestawieniu brak Millenetu z Millennium Banku,
    a poza tym pisz konsekwentnie "nazwa systemu " (bank) - masz tam balagan
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-05-09 14:18:57
    Od: "Krzysiek" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dziękuję za wszystkie sugestie dotyczące ankiety. Jest to moje pierwsze tego
    typu badanie i troche niedoróbek występuje. Nie chcę już zmieniać pytań
    (chyba nie ma to sensu gdy ankieta już trwa).
    Wszystkie rady wykorzystam w przyszłości.

    Dziękuję jeszcze raz za udział w badaniu :)

    Krzysiek