  • 1. Data: 2010-06-18 20:51:02
    Temat: Alior przelew z BM
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może trochę głupie pytanie ale jak zrobić przelew z biura maklerskiego
    w Alior Banku na rachunek główny, bo chyba ślepy jestem.

    Z głównego do BM to zrobiłem ale jak w drugą stronę to nie wiem.

    Jak robię przelew krajowy to mam tam tylko ROR a jak przelew własny to
    chce aby założyłem drugi rachunek lub konto oszczędnościowe.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-06-18 21:12:27
    Temat: Re: Alior przelew z BM
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 22:51:02 +0200, "Damian Niusy"
    <b...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    Inwestycje -> Dyspozycje

    --
    Sławomir Szyszło