  • 1. Data: 2010-08-06 19:02:33
    Temat: Alior - kucha
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    Witam

    Nie no jak to ma tak działać... to przelew do zusu zacznę robić 2 dni
    wczesniej niż planuje bo inaczej ni ho ho nie da rady. Ślimaki by ten system
    wyprzedziły!
    Ale w oddziale nie powiem śmigalo jak mi pokazano demo to byl mig! ;)

    Robak

  • 2. Data: 2010-08-06 19:11:11
    Temat: Re: Alior - kucha
    Od: "Paweł M." <w...@p...zamien>

    W dniu 2010-08-06 21:02, Sir_Robak pisze:
    > Witam
    >
    > Nie no jak to ma tak dzia?aae... to przelew do zusu zaczne robiae 2 dni
    > wczesniej ni? planuje bo inaczej ni ho ho nie da rady. ?limaki by ten system
    > wyprzedzi?y!
    > Ale w oddziale nie powiem ?migalo jak mi pokazano demo to byl mig! ;)

    Ale w ogóle to Ci się strona ładuje? Bo mi jakoś tak od 17 nie chce się
    otworzyć.

    Paweł

  • 3. Data: 2010-08-07 14:22:32
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Ale w ogóle to Ci się strona ładuje? Bo mi jakoś tak od 17 nie chce się
    > otworzyć.

    No dziś ok. ale wczoraj po 15 min udalo sie zerknąć na rachunek...

    Robak