  • 1. Data: 2008-12-03 21:48:08
    Temat: Alior - kilka pytań
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Witam,
    mam parę pytań do posiadaczy konta w Alior:

    1. Czy szybko działa serwis transakcyjny?
    2. Jak działają powiadomienia sms, czy można je samemu skonfigurować?
    Np. chcę dostawać sms o przelewach przychodzących powyżej 200pln i
    operacjach kartą płatniczą powyżej 50pln (mniej więcej tak to jest w
    mbanku)
    3. Czy operacje kartami są autoryzowane pinem czy podpisem?
    4. Czy jest dobry podgląd blokad na rachunku (operacje rozliczone i
    nie rozliczone)?
    5. Jakieś uwagi-porównania kont w Mbanku i w Alior- chętnie
    poczytam :)

  • 2. Data: 2008-12-03 21:53:50
    Temat: Re: Alior - kilka pytań
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 03 gru 2008 o 22:48 GMT, tompod@ napisał(a):

    > 1. Czy szybko działa serwis transakcyjny?

    Nie dziala zle, ale moglby troche szybciej, mBank dziala sporo szybciej

    > 2. Jak działają powiadomienia sms, czy można je samemu skonfigurować?

    Powiadamianie jest tylko o zalogowaniu sie, bledym logowaniu, i
    zablokowaniu konta, w tej chwili tylko 3 takie i nic wiecej

    > Np. chcę dostawać sms o przelewach przychodzących powyżej 200pln i
    > operacjach kartą płatniczą powyżej 50pln (mniej więcej tak to jest w
    > mbanku)

    jw.

    > 3. Czy operacje kartami są autoryzowane pinem czy podpisem?

    Narazie jeszcze czekam na karte

    > 4. Czy jest dobry podgląd blokad na rachunku (operacje rozliczone i
    > nie rozliczone)?

    Co to znaczy rozliczone/nierozliczone?

    > 5. Jakieś uwagi-porównania kont w Mbanku i w Alior- chętnie
    > poczytam :)

    mBank ma juz sporo lat, leciwy interfejs ale pewnie z przyzwyczajenia jest
    wygodny chociaz nie zawsze :)
    Jedyne czego mi brakuje w mBanku najbardziej, to zaawansowane szukanie w
    przelewach, np. po tresci w tytule, to w aliorze jest, sa zaufani adresaci.

    Zreszta co tu opisywac? dlaczego nie zajrzales na demo?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Wieczorna rozmowa malzenstwa w lozu ]
    [ Ekg: #3781111 ][ - Badz mily i powiedz mi przed snem cos ]

  • 3. Data: 2008-12-03 22:02:10
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Co to znaczy rozliczone/nierozliczone?

    Zakup przy uzyciu karty płatniczej - powstaje blokada - po paru dniach
    transkacja jest rozliczana, blokada zdejmowana, saldo konta
    pomniejszone.
    W mBanku karciane transakcje nierozliczone widac w "Blokadach"

  • 4. Data: 2008-12-03 22:37:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Witam,
    > mam parę pytań do posiadaczy konta w Alior:
    >
    > 1. Czy szybko działa serwis transakcyjny?

    Tak.

    > 5. Jakieś uwagi-porównania kont w Mbanku i w Alior- chętnie
    > poczytam :)

    Trzeba było dziś być w Galerii Krakowskiej w Krakowie, to byś się
    wykładowi przysłuchał.
    ;-)

    zyga

  • 5. Data: 2008-12-03 22:38:23
    Od: lelek <l...@g...pl>

    Cześć.

    Mój poprzednik ładnie Ci odpowiedział na pytania. Ja dodam może kila
    swoich uwag.
    1. Podoba mi się serwis gdzie zalogowany klient może wszystko sobie
    poustawiać według swoich potrzeb.
    2. Pozytywnym zaskoczeniem był widoczny na Pulpicie kalendarz gdzie nie
    tylko mamy zaznaczone dni w których dokonywane były jakieś operacje, ale
    także możemy dodać notatki. Operacje zaplanowane również są w kalendarzu
    widoczne. Ach, gdyby to można było jeszcze eksportować do Google Calendar...
    3. Brakuje mi jednej funkcji która występuje w serwisie Lukasa,
    mianowicie możliwość blokady na na równowartość przelewu odroczonego. W
    Lukas Banku po założeniu blokady odsetki są na zablokowaną sumę
    naliczane, ale kwota zablokowana nie jest widoczna w saldzie rachunku.
    Tego mi brakuje zarówno w Alior jak i mBanku.

    Pozdrawiam,

    lelek

  • 6. Data: 2008-12-04 00:16:20
    Od: "tilt" <t...@r...fd>

    3. Czy operacje kartami są autoryzowane pinem czy podpisem?

    pin

    4. Czy jest dobry podgląd blokad na rachunku (operacje rozliczone i
    nie rozliczone)?

    blokady sa ale nie opisane ,transakcje kartami rozliczane sa dosc wolno
    nawet
    kilka dni ale opisane sa OK

  • 7. Data: 2008-12-04 10:04:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lelek" gh71p0$jom$...@i...gazeta.pl

    > Tego mi brakuje zarówno w Alior jak i mBanku.

    Na eMaxach dodatnich nie ma odroczeń, na eKontach nie ma
    procentów ani nawet promili, pozostaje tylko eMax zwykły.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-12-04 10:13:41
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > Na eMaxach dodatnich nie ma odroczeń, na eKontach nie ma
    > procentów ani nawet promili, pozostaje tylko eMax zwykły.

    Przegrywa z ofertą w siostrzanym banku, gdzie na rachunku oszczędnościowym o
    funkcjonalności eMaksa zwykłego w materii przelewów z datą przyszłą masz
    4,35% (4,75% dla klientów AQ).

  • 9. Data: 2008-12-04 13:40:30
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Tak.

    Ja bym powiedział, że dość wolno - w porównaniu do banków nie we flashu,
    ale w porównaniu np. do Rajfajzena to szybciej.

    Denerwujące są kręcące sie kółeczka, 7 ich na ekranie? wystarczyłoby jedno,
    a takie pojawa się w każdej tabelce. Szczególnie to przeszkadza przy łączeniu
    się przez gprs, bo trwa za długo. Znacznie więcej danych przesyła niż np.
    mbank czy inteligo.

    a.

  • 10. Data: 2008-12-07 16:10:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" gh8aef$skb$...@n...dialog.net.pl

    > Przegrywa z ofertą w siostrzanym banku, gdzie na rachunku oszczędnościowym o
    funkcjonalności eMaksa zwykłego w materii przelewów z
    > datą przyszłą masz 4,35% (4,75% dla klientów AQ).

    W Eurobanku masz odroczenia i 7.07%.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'