  • 1. Data: 2013-05-26 14:22:06
    Temat: Alior Sync i nowa strona logowania - kolejne kuriozum
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie się logowałem i zobaczyłem, że synek idzie dalej w najlepsze ze
    zmianami bankowości na nową modłę, bo w zasadzie tylko tutaj jeszcze
    reklam nie było a to przecież całkiem dobrze uczęszczane miejsce.
    Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-05-26 16:14:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    xbartx napisał(a) :
> [...]
    > Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    > wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    Znowu dziś nie można było się wylogować. Tylko po wyłączeniu
    Adblocka. Być może tylko któryś wpis musiałbym zmodyfikować, ale nie
    chciało mi się szukać.

    Czyli na każde działania obrony, chamstwo marketidowe reaguje nową
    bronią. Powodzenia. Do skutku - aż mnie utłuką na amen i już mój
    ekran nie zobaczy więcej strony Aliora :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 3. Data: 2013-05-26 16:35:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.05.2013 16:14, Zbynek Ltd. pisze:
    > Znowu dziś nie można było się wylogować. Tylko po wyłączeniu Adblocka.
    > Być może tylko któryś wpis musiałbym zmodyfikować, ale nie chciało mi
    > się szukać.

    Nie potwierdzam problemu. Mam adblocka w chrome, dokladnie tego:
    https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gi
    ghmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
    i moge sie wylogowac bez problemu w syncu. Nie wiem czy inne adblocki
    tak dobrze dzialaja, ale ten likwiduje reklamy nawet w filmach na
    youtube, ipli itp. i to bez zadnego konfigurowania.

  • 4. Data: 2013-05-26 17:38:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    neoniusz napisał(a) :

> [...]
    > tak dobrze dzialaja, ale ten likwiduje reklamy nawet w filmach na
    > youtube, ipli itp. i to bez zadnego konfigurowania.

    He, a teraz było już OK :-)
    Coś zmieniają dzisiaj.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 5. Data: 2013-05-26 21:56:41
    Od: gral <n...@e...pl>

    xbartx napisał(a):
> [...]
    > Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    > wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    Mille też pojechało po bandzie... Od dziś nie da się wkleić "Millekodu",
    czyli loginu. Trzeba k... wklepać. DB ma tak od zawsze, dlatego nie
    używam dziada, a Mille używam. To znaczy do dziś używałem :(
    Ten zamach na copy/paste będzie ich kosztować utratę klienta :P

  • 6. Data: 2013-05-26 22:03:40
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2013-05-26 21:56, gral pisze:

> [...]
    > używam dziada, a Mille używam. To znaczy do dziś używałem :(
    > Ten zamach na copy/paste będzie ich kosztować utratę klienta :P

    Ale np. w takim Firefox-ie można wyłączyć JavaScript. Choćby na chwilę.
    O ile to nie zaszkodzi w tym samym momencie na funkcjonowanie innych
    ważnych rzeczy.

    --
    http://monter.fm/

  • 7. Data: 2013-05-26 22:29:57
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > używam dziada, a Mille używam. To znaczy do dziś używałem :(
    > Ten zamach na copy/paste będzie ich kosztować utratę klienta :P

    Klikaj w "indywidualni/biznes" nie wpisując nic w polu Millekod, to
    wyświetli się strona
    https://www.bankmillennium.pl/osobiste/Default.qz?La
    nguageID=pl-PL gdzie
    już bez problemu możesz sobie wkleić Millekod.

  • 8. Data: 2013-05-26 23:47:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" knsupe$gc5$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Niedługo będzie tak jak na stronach z darmowych hostingiem plików - nie
    > wiadomo w które "pobierze/zaloguj" celować ;)

    Dla mnie to bez znaczenia. Wpłacam SyneCkowi raz od święta, aby
    zapłacić za coś w necie i za jakiś czas sprawdzam, czy SyneCek
    dał cofkę. Czy to konto można wykorzystać do czegokolwiek poza
    tym? To znaczy -- czy my, klienci możemy, bo bank zapewne ma
    swoje ukryte cele. :) (zwane reklamami)

    Da się wylogować lub nie -- co za różnica, skoro tam codziennie
    jest zero z wyjątkiem paru dni w miesiącu? U mnie być może z powodu
    mojej nieuwagi (z uwagi na moją nieuwagę?) coś czasami leży, ale
    nie po wylogowaniu się czy chęci wylogowania się. Przed wyjściem
    raczej czyszczę konto/saldo więc niewylogowanie mi nie przeszkadza
    zbyt mocno. Do zadań poważnych SyneCek i tak nie nadaje się. :)

    Czy ktokolwiek tam trzyma jakieś spore pieniądze?

    Podobnie z seniorem Aliora -- ktoś tam przetrzymuje jakiś
    szmal? IMO chyba tylko desperaci, którzy przeszli chrzest
    bojowy w Klonowej Dolinie Leszka Czarneckiego. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-05-26 23:51:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    desertman napisał(a):

> [...]
    > https://www.bankmillennium.pl/osobiste/Default.qz?La
    nguageID=pl-PL gdzie
    > już bez problemu możesz sobie wkleić Millekod.

    Dzięki!
    Podobnej sztuczki na DB nie znasz czasem?:)

  • 10. Data: 2013-05-27 00:42:36
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-26 23:51, gral pisze:
    > Podobnej sztuczki na DB nie znasz czasem?:)

    Niestety, nie korzystam z DB, ale z ciekawości rzuciłem okiem, i wygląda
    że nie da się tutaj obejść tego jak w mille.
    Wyłączenie javascript (jak to monter podpowiadał) tutaj też na niewiele
    się zda.
    Jeżeli używasz Firefox, to dałoby się to (najprawdopodobniej) rozwiązać
    instalując dodatek Greasemonkey i pisząc skrypt który by usuwał blokadę
    wklejania dla pola "Numer identyfikacyjny" , ale to temat już dla mnie
    nie na dzisiaj ;).

    pozdrawiam