  • 1. Data: 2013-05-26 01:39:27
    Temat: Zmiana TOiP CitiHandlowy od 1 sierpnia
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Podstawowe konto CitiKonto opłata za prowadzenie:

    0 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na konto min.
    3 500 PLN

    6 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na konto min.
    2 000 PLN

    12 PLN w pozostałych przypadkach

    3 PLN opłata miesięczna za dostęp do CitiPhone (serwis bankowości
    telefonicznej)

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow13.php

  • 2. Data: 2013-05-26 19:13:57
    Temat: Re: Zmiana TOiP CitiHandlowy od 1 sierpnia
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2013-05-26 01:39, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:
> [...]
    > 2 000 PLN
    >
    > 12 PLN w pozostałych przypadkach
    >
    > 3 PLN opłata miesięczna za dostęp do CitiPhone (serwis bankowości

    No cóż...

    Zwlekałem z likwidacją karty debetowej po ostatnich podwyżkach... teraz
    to ich chyba pożegnam jeśli chodzi o konto, kredytówki na razie
    zostaną...ale jak się rozbuchają ze "zmianami" to i to pójdzie w kosz.

    Ciekawe ile ludzi zagłosuje nogami.

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2013-05-26 22:43:12
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-26 01:39, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
> [...]
    >
    > 0 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na konto min.
    > 3 500 PLN
    >
    > 6 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na konto min.

    Czyli jakby to ująć - biedniejszemu zawsze wiatr w oczy ? ;)

  • 4. Data: 2013-05-27 21:37:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Czyli jakby to ująć - biedniejszemu zawsze wiatr w oczy ? ;)

    no to będę musiał do nich zadzwonić i zapytać co likwidować muszę a co
    może zostać, KK chcę zostawić ale za rachunki podziękuję

    czy ktoś przerabiał sprzeciw na nową TOiP wyrażoną przez telefon czy
    musi być pisemnie/osobiście?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-05-28 21:45:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > może zostać, KK chcę zostawić ale za rachunki podziękuję
    >
    > czy ktoś przerabiał sprzeciw na nową TOiP wyrażoną przez telefon czy

    dzwoniłem i konto można zamknąć wydając dyspozycję telefoniczną!

    ale przekształciłem sobie konto direct w CitiOne i zamówiłem kartę
    debetową, jak przeleję na to konto min. 5kzł/m-c to nadal mam wszystko
    gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-05-28 21:55:50
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-28 21:45, RobertS pisze:

    > debetową, jak przeleję na to konto min. 5kzł/m-c to nadal mam wszystko
    > gratis

    Trochę wysokie wymagania. Co jest takiego w tym koncie, że jest tego warte?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 7. Data: 2013-05-28 22:08:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Trochę wysokie wymagania. Co jest takiego w tym koncie, że jest tego warte?

    jak dla mnie to spłacam z niego KK no i mam debetówkę, którą mogę
    wypłacać euro (lub inne waluty) bez przewalutowania i bez prowizji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-05-28 22:19:09
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-28 22:08, RobertS pisze:

    > jak dla mnie to spłacam z niego KK no i mam debetówkę, którą mogę
    > wypłacać euro (lub inne waluty) bez przewalutowania i bez prowizji

    w Polsce? Po co Ci inne waluty?
    (nie kłócę się, a dopytuję)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 9. Data: 2013-05-28 23:54:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w Polsce? Po co Ci inne waluty?
    > (nie kłócę się, a dopytuję)

    jak jadę zagramanicę to taka karta rozliczana w walucie (np. EUR) mi się
    przydaje (brak różnic kursowych),nie jest mi potrzebna jakaś specjalna,
    a wystarczy taka, którą można okresowo podpinać pod rachunek walutowy

    miałem wcześniej taką w BZWBK ale kosztowała 10 euro na rok, ta jest
    gratis + mam jedną do kilku walut

    --
    pozdrawiam
    RobertS