  • 1. Data: 2005-04-26 15:11:40
    Temat: wire transfer i escrow
    Od: "wrobelemelek" <w...@o...pl>

    Siema!
    Czym się rózni wire transfer od money transfer?
    KOrzystał już ktos z escrow.com? Jak to tam się wszystko odbywa co i jak
    itp.?
    dzięki wszystkim

  • 2. Data: 2005-04-26 15:15:07
    Temat: Re: wire transfer i escrow
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wrobelemelek wrote:
    > Siema!
    > Czym się rózni wire transfer od money transfer?
    wire transwer to po prostu przelew bankowy, taki jak nasz zwykły codzienny.
    Money tranfer to usługa, nawet nie koniecznie świadczona przez bank,
    po prostu dajesz kasę, a oni obiecują przesłać na miesjce docelowe.

    > KOrzystał już ktos z escrow.com? Jak to tam się wszystko odbywa co i jak
    > itp.?

    Moze sprecyzujesz co chcesz zrobic to bedzie łatwiej coś wymyśleć.

  • 3. Data: 2005-04-26 15:33:09
    Od: "wrobelemelek" <w...@o...pl>

    Po prostu znalazłem kolesia co ma nawet tanie telefony i akceptuje
    platnosci: paypal, escrow, western union i money gram. Wiec mu napisalem, ze
    najlepiej to escrow i który akceptuje. Wiec mówi, że przez escrow .com
    mozemy robic interes;). I się zastanawiam nad kupnem... :D
    Najlepiej własnie chcialbym im wpłacić kase przez wiretransfer.

  • 4. Data: 2005-04-26 16:26:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wrobelemelek wrote:
> [...]
    > mozemy robic interes;). I się zastanawiam nad kupnem... :D
    > Najlepiej własnie chcialbym im wpłacić kase przez wiretransfer.

    Najwyraźniej chcesz być w plecy o parę dolarów.
    tak, wyślij mu kasę przelewem, tylko potem nie spodziewaj się, że coś
    dostaniesz.
    Najbezpieczniejsze z tego jest escrow.com, bo nie wypuszczą kasy, dopóki
    nie potwierdzisz, że przesyłkę dostałeś. (100% pewności to też nie daję,
    ale na pewno większą niż 0)

  • 5. Data: 2005-04-26 17:44:27
    Od: "wrobelemelek" <w...@o...pl>

    NIe o to chodzi. Koleś akceptuje www.escrow.com. I chce wpłacić do nich
    (escrow.com) kase przez wire transfer. Jaki jest koszt takiego przelewu?
    Wszystkie banki akceptują taki przelew?
    pozdro ;)

  • 6. Data: 2005-04-27 00:39:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wrobelemelek wrote:
    > NIe o to chodzi. Koleś akceptuje www.escrow.com. I chce wpłacić do nich
    > (escrow.com) kase przez wire transfer. Jaki jest koszt takiego przelewu?
> [...]
    wire transfer to zwykły przelew bankowy.
    Idź do banku i zapytaj ile zapłacisz.
    Sądzę, że koło 20 dolarów.

  • 7. Data: 2005-04-30 12:09:03
    Od: Miernik <m...@f...org>

    wrobelemelek <w...@o...pl> wrote:
    > NIe o to chodzi. Kole? akceptuje www.escrow.com. I chce wp?aciae do nich
    > (escrow.com) kase przez wire transfer. Jaki jest koszt takiego przelewu?
    > Wszystkie banki akceptuj? taki przelew?
    > pozdro ;)

    Robilem przelew do Escrow.com z Multibanku. Zaplacilem 26 PLN.
    Escrow.com oczywiscie policzylo 10 USD za przyjecie przelewu.
    Tak wiec calkowity koszt przelewu to 26 PLN + 10 USD.
    Polecam.

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm