  • 1. Data: 2004-07-25 23:02:14
    Temat: szybko i tanio KK
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    w jakim banku dostac moge w miare szybko (do 3 tygodni) karte kredytowa za
    darmo lub jak najtaniej
    bo w BPH znowu żądaja 75 zl/rok i chyba zrezygnuje

    JerzyR

  • 2. Data: 2004-07-26 07:22:35
    Temat: Re: szybko i tanio KK
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > w jakim banku dostac moge w miare szybko (do 3 tygodni) karte kredytowa za
    > darmo lub jak najtaniej
    > bo w BPH znowu żądaja 75 zl/rok i chyba zrezygnuje

    Ja walśnie idę do nich z pisemkiem ezygnującym ;-) Wypełniłem za to wniosek
    do Raifiego na podstawie innej KK ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-26 08:35:13
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    > w jakim banku dostac moge w miare szybko (do 3 tygodni) karte kredytowa za
    darmo lub jak najtaniej
    > bo w BPH znowu żądaja 75 zl/rok i chyba zrezygnuje

    Wszystkie karty kredytowe w BPH są do końca sierpnia za darmo, pod warunkiem
    wykonania otrzymaną kartą do końca października co najmniej 4 transakcji
    bezgotówkowych.

    A jeśli nie BPH to polecam kartę Visa Olimpijska w ING Banku Śląskim. Też
    jest za darmo do 31 sierpnia.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2004-07-26 10:19:20
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli nie BPH to polecam kartę Visa Olimpijska w ING Banku Śląskim. Też
    > jest za darmo do 31 sierpnia.

    A moze sie zaplapiesz jeszcze i pioro dostaiesz ;-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-07-26 13:48:37
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Wszystkie karty kredytowe w BPH są do końca sierpnia za darmo, pod
    warunkiem
    > wykonania otrzymaną kartą do końca października co najmniej 4 transakcji
    > bezgotówkowych.

    ale nowowydawane a nie kontunuacja...

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-07-26 13:53:58
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > warunkiem
    >
    > ale nowowydawane a nie kontunuacja...

    Kontynuacja jest obecnie bez oplaty, jesli sie wykreci rocznego obrotu
    18.000, albo za polowe ceny, jesli sie wykreci 12.000 w poprzednich 12
    miesiacach.

    marekz

  • 7. Data: 2004-07-26 16:49:23
    Od: 7/12 <f...@n...wp.pl>

    Dnia 26-07-2004 MarekZ napisał(a):
> [...]
    > Kontynuacja jest obecnie bez oplaty, jesli sie wykreci rocznego obrotu
    > 18.000, albo za polowe ceny, jesli sie wykreci 12.000 w poprzednich 12

    Skąd się można tego dowiedzieć poza pbb? W placówce (Lublin)
    niedysponentka uchyliła się od odpowiedzi na temat warunków darmowego
    wznowienia zasłaniając się jakąś "centralą".

    Pozdrowienia
    --
    7/12

  • 8. Data: 2004-07-26 19:10:32
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    jak chcesz moge ci załatwić karte citibanku za free

  • 9. Data: 2004-07-26 20:22:03
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    deejay wrote:
    > jak chcesz moge ci załatwić karte citibanku za free

    plus 6,50 zł/m-c ;-)

  • 10. Data: 2004-07-27 09:58:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "7/12" <f...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd się można tego dowiedzieć poza pbb? W placówce (Lublin)
    > niedysponentka uchyliła się od odpowiedzi na temat warunków darmowego
    > wznowienia zasłaniając się jakąś "centralą".
    >
    > Pozdrowienia

    Nie wiem, ja sie dowiedzialem o tym z serwisu kartyonline (w praktyce
    przetestuje to dopiero w sierpniu) i tylko z tego powodu nie zamienilem
    karty bepehowej na inna. W oddziale moga nie wiedziec, bo to nie oni
    naliczaja oplaty z karty. To robi wlasnie centrala.

    marekz