  • 1. Data: 2003-10-23 20:53:24
    Temat: sztuczka na Inteligo ??
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam ,

    Jestem zainteresowany debetem w Inteligo. Mam konto w innym banku w
    ktorym przychody i obroty sa znacznie wyzsze niz w Inteligo. Czy jest jakis
    sposob (np. jednorazowy "duzy" przelew) aby "oszukac" system w inteligo tak
    aby przydzielil mi debet w koncie (oczywiscie nie koniecznie odrazu 500 zl
    .. ale debet wogule).

    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam,

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2003-10-23 21:37:32
    Temat: Re: sztuczka na Inteligo ??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czapla wrote:
> [...]
    > system w inteligo tak aby przydzielil mi debet w koncie (oczywiscie
    > nie koniecznie odrazu 500 zl .. ale debet wogule).

    Wyslij raz z 2 tysiace zlotych - albo dwa miesiace pod rzad mniejsza kwote
    (to drugie zadzialalo u mnie).
    Kup cos karta - i powinno przejsc.
    Przynajmniej u mnie zadzialalo :)))

  • 3. Data: 2003-10-23 22:01:43
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    SUPER :) .. a mozna by poprosic dokladnie te mniejsze kwoty :).. i ile karta
    ??

    Pozdrawia wielkie dzieki :)

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 4. Data: 2003-10-23 22:17:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czapla wrote:
    > SUPER :) .. a mozna by poprosic dokladnie te mniejsze kwoty :).. i
    > ile karta ??
    >
    > Pozdrawia wielkie dzieki :)

    No w moim przypadku bylo to 500 zl dwa miesiace pod rzad + kilka platnosci
    dprobnych na inne konto w Inteligo + 2 razy karta bodaj (10 i 100 zl) + 2
    razy wyciagalem kase z bankomatu.
    Chcialem 100 zl dostalem 200 :)