  • 1. Data: 2003-10-23 18:42:14
    Temat: Nowa karta KK - Lukas&Real
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sieć hipermarketów Real wspólnie z LUKAS Bankiem wprowadziła do oferty kartę
    kredytową Real.
    Karta służy do dokonywania zakupów w dowolnym hipermarkecie Real drogą
    bezgotówkową w ramach indywidualnie przyznanego klientowi limitu
    kredytowego.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3571

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-23 18:45:45
    Temat: Re: Nowa karta KK - Lukas&Real
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Sieć hipermarketów Real wspólnie z LUKAS Bankiem wprowadziła do oferty kartę
    > kredytową Real.

    Co za dzień....
    dzięki za info ;-))

  • 3. Data: 2003-10-23 18:55:49
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bn97en$q2o$1@news.onet.pl...
    > calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3571

    Sie znaczy Galia (BSK jesli pamiec mnie nie myli) i Cetelem odnotowaly
    spadek statystyk wynikow handlowcow ?
    Hmmm ...
    Nie mowiac o tych no teges innych ;)

    SP

  • 4. Data: 2003-10-23 20:11:42
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    napisał w wiadomości
> [...]
    > Karta służy do dokonywania zakupów w dowolnym hipermarkecie Real drogą
    > bezgotówkową w ramach indywidualnie przyznanego klientowi limitu

    sprawa od dawna istnieje w roznych hipermarketach, np w carefour (czy jak im
    tam)
    sprawa jest dla tych, co to nie maja sie jak dowartosciowac tylko koniecznie
    jeszcze jedna karta do portfela wlozyc
    np w care..costam, karta taka wymaga zlozenia masy papierkow (jak do zwyklej
    kk), oplaty w wysokosci 10 zl rocznie ! i uprawnia wlasnie tylko do zakupow
    w ich sklepie, jak dla mnie smiech na sali
    ps
    takie karty rozdaja czasem ! za darmo - jak jakis szef ma dobry dzien i nie
    ma innego pomyslu na promocje, co nie oznacza, ze nie trzeba zniesc masy
    papierkow aby ja otrzymac
    szukajac jakiegokolwiek uzasadnienia dla posiadania takiego barachla,
    wymyslilem wlasnie jedno, byc moze da sie przeniesc taka hi hi karte
    kredytowa do innego normalnego banku (i o normalna kk), w ktorym juz sto
    razy powiedzieli :wczesniej nie!
    :-)
    ps
    chyba ja sobie zaloze :-)) cos mnie rajcuje :-))) tylko po to by sprawdzic
    powyzszy pomysl ;-))) ciekawe jaki bank da mi przeniesienie kk na podstwaie
    tych wyciagow :-)) raport byc moze !! na wiosne :-))

  • 5. Data: 2003-10-24 10:23:43
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > Karta służy do dokonywania zakupów w dowolnym hipermarkecie Real drogą
    > bezgotówkową w ramach indywidualnie przyznanego klientowi limitu

    Dziwne ze tylko zrobili ja z Realem anie z calym Metro AG - o wiele
    fajniejsza bylaby to karta (min. Praktiker, MediaMarkt, Real)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-10-24 10:34:40
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Krab napisal/a:

> [...]
    > zwyklej kk), oplaty w wysokosci 10 zl rocznie ! i uprawnia wlasnie
    > tylko do zakupow w ich sklepie, jak dla mnie smiech na sali

    nie mam żadnej z takich kart (właśnie dlatego, że musiałbym złożyć podania,
    załączniki, zaświadczenia itd...), ale moim zdaniem za bardzo krytycznie to
    oceniasz.
    Są jeszcze promocje i rabaty dedykowane dla posiadaczy kart - jeżeli ktoś
    mieszka blisko danego hipera (robi tam co tydzień zakupy z wyboru a nie
    jeździ specjalnie dalej z powodu karty) to takie coś może się opłacać (w
    idealnym przypadku posiadacza silnej woli, pomijam tu większą skłonność do
    wydawania pieniędzy na pierdoły, która na pewno się ujawni w takim
    przypadku).

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 7. Data: 2003-10-24 10:43:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    JaKi wrote:
    > Dziwne ze tylko zrobili ja z Realem anie z calym Metro AG - o wiele
    > fajniejsza bylaby to karta (min. Praktiker, MediaMarkt, Real)

    A w MediaMarkcie to czasem nie dzialaja juz jako posrednik kredytowy?
    (Lukas?)

  • 8. Data: 2003-10-24 13:47:26
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    dzialaja i to chyba nawet wylaczność maja na kilka lat jesli chodzi o system
    ratalny w MediaMarkt

  • 9. Data: 2003-10-25 10:39:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marek wrote:
    > dzialaja i to chyba nawet wylaczność maja na kilka lat jesli chodzi o
    > system ratalny w MediaMarkt

    No to mamy odpowiedz dlaczeo jest karta Real ;)

  • 10. Data: 2003-10-25 16:07:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bndjt8$l8j$1@news.onet.pl...

    > No to mamy odpowiedz dlaczeo jest karta Real ;)

    A w Realu Lukas nie ma wyłączności na ratalne? Stoiska Lukasa są w każdym
    markecie.

    --
    JaKi