  • 1. Data: 2003-10-11 22:37:34
    Temat: [sprzedam] Pióro PARKER dla kolekcjonerów lub osób wyjątkowych
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

    Edycja milenijna.
    Doskonały dla maklerów giełdowych czy biznesmenów międzynarodowych.
    Szczegóły na stronie:

    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-10-11 23:00:53
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    :/
    raczej nie ta grupa

  • 3. Data: 2003-10-11 23:33:00
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Grzegorz" <r...@o...pl> wrote in message
    > Edycja milenijna.
    > Doskonały dla maklerów giełdowych czy biznesmenów międzynarodowych.
    > Szczegóły na stronie:
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Jestem wyjątkowy więc kupię to pióro ale pod dwoma warunkami:
    - cena będzie wyjątkowa (co najmniej 99999999999 PLN)
    - dostarczysz mi je w wyjątkowy sposób tj. niosąc w zębach i mrucząc przez
    zęby "I love spam so I'm stupid stinker, I love spam so I'm stupid
    stinker....."

    Zgoda ?

    :)))))))

  • 4. Data: 2003-10-12 14:01:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/12/2003 1:33 AM, Użytkownik GOL napisał:
    [cut]

    > Zgoda ?
    > :)))))))

    Jesli tyle zaplacisz to nawet na kolanach przyniose :D

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-10-12 15:39:45
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

> [...]
    > - dostarczysz mi je w wyjątkowy sposób tj. niosąc w zębach i mrucząc przez
    > zęby "I love spam so I'm stupid stinker, I love spam so I'm stupid

    Zgoda.

  • 6. Data: 2003-10-12 15:47:43
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

    > :/
    > raczej nie ta grupa

    Raczej nie, ale osoby być może zainteresowane nie mają czasu aby czytać tych
    właściwych grup. Taktyka dotarcia do klienta jest więc słuszna.
    A ze spam, no tak, to jest spam. Przepraszam niezainteresowanych.
    Zapomniałem dodać tego na wstępie.

    BTW. Wiadomość dla dowcipnisia od sms-ów: wysyłając do mnie taką ilość
    sms-ów nie jesteś ode mnie w niczym lepszy. No chyba, że jesteś adwokatem
    polskiego USENETU. :-P

  • 7. Data: 2003-10-12 15:57:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz wrote:
    > A ze spam, no tak, to jest spam. Przepraszam niezainteresowanych.
    > Zapomniałem dodać tego na wstępie.

    A czytales regulamin Allegro? Tam takie zachowanie jest zabronione.
    Poza tym pisales tez na pl.biznes. Jak myslisz - jakby kazdy chcial z
    allegro "isc do klienta" i zaczac tu pisac, to daloby sie korzystac z tej
    grupy?
    Ale raczej jestem pewien, ze pare osob cie pozglaszalo od onetu, poprzez
    Aster az po Allegro (zwazywszy na te SMSy - chociaz nie wiem skad zial do
    Ciebie numer - musial troche sobie trudnu zadac - mnie by sie nie chcialo..

  • 8. Data: 2003-10-12 17:09:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "GOL" <g...@W...onet.pl> wrote in message

    > No właśnie. Tym bardziej, że ostatnio przyrost spamerskich wiadomości
    > nasilił się (obcojęzyczne). Nie są to jeszcze ilości "groźne" ale jak
    takie
    > tempo przyrostu się utrzyma to może być przykro.

    Coz, wtedy sie zacznie moderowac grupe ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2003-10-12 17:17:16
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bmbtl3$c7v$1@news.onet.pl...

> [...]

    nasilił się (obcojęzyczne). Nie są to jeszcze ilości "groźne" ale jak takie
    tempo przyrostu się utrzyma to może być przykro.

    GOL

  • 10. Data: 2003-10-12 18:10:15
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:nVfib.80646$KP4.963466@news.chello.at,
    MK napisał:

    > Coz, wtedy sie zacznie moderowac grupe ;).

    Ale wtedy czytanie tej grupy będzie tylko marnowaniem czasu.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj