  • 1. Data: 2003-09-25 06:58:54
    Temat: rosnąca paranoja opłat
    Od: "Mi" <m...@W...onet.pl>

    Jakiś czas temu przed wakacjami poszedłem do Millennium Banku wypłacić moją
    niewielką lokatę w EUR. Ponieważ na koncie po naliczeniu odsetek była kwota
    ileś tam EUR przecinek ileś eurocentów, bank jako że nie ma bilonu wypłacił mi
    pełną kwotę w walucie (i tak musiałem ją zamówić 2 dni wcześniej - zaledwie 300
    EUR) Po czym została pobrana prowizja za wypłatę gotówki 3 zł z przeliczenia na
    złotówki reszty eurocentów. Ponieważ pozostałą resztę chciałem również wypłacić
    okazało się to niemożliwe, gdyż zostało mi 2,90 zł, a musiałbym zapłacić
    kolejne 3 zł za wypłatę gotówkową. Pewnie więc musiałbym dopłącić 10 gr żeby
    dostać swoje 0 zł. Takie sytuacje stają się ewidetną paranoją, bo rozumiem
    pobieranie opłat, ale w takim razie po co było rozbijanie kwoty na do przecinka
    i wypłata EUR i po przecinku i przeliczanie jej na PLN. Akurat wolałem drobne
    EUR bo wyjeżdżałem za granicę. Oczywiście banki nie zadają sobie trudu zamawiać
    bilonu i przez to z wypłaty jednej lokaty musiałem zapłacić 2 razy 3 zł.
    Wyraziłem oczywiście swoje niezadowolenie, ale nie miałem czasu dalej się
    spierać. Teraz chcę zamknąć konto i chyba zrobię darowiznę na rzecz Millennium
    Banku, bo chyba taniej mnie to wyniesie, bo nie będę musiał dopłacać 10 gr aby
    dostać 0 zł. Co o tym myślicie?