  • 1. Data: 2014-04-08 11:59:40
    Temat: pytanie do użytkowników Banku Pocztowego
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czytałem niedawno na grupie narzekania
    na (stare) "oszczędnościowe konto pocztowe"
    które dot. pobierania opłaty za KAŻDY
    przelew także ten pierwszy w miesiącu

    a następnie czytałem ich www na której stoi
    że pierwszy przelew WEWNĘTRZNY w miesiącu
    jest jednak gratis.

    dlatego chcę się upewnić czego dot. krytyka

    pytanie: czy Bank Pocztowy pobiera opłaty
    niezgodne z własną TOiP czy też dopuszcza się
    on "tylko" bardzo odmiennego od innych banków
    a przez to "podstępnego" formułowania TOiP?!

  • 2. Data: 2014-04-08 12:08:56
    Temat: Re: pytanie do użytkowników Banku Pocztowego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" e...@g...co

    : dlatego chcę się upewnić czego dot. krytyka

    Mnie Pocztówka wyjaśniała, że jestem za głupi,
    aby móc logować się via net -- za wysokie progi
    jak dla mnie. ;) Do tej pory, choć konto tam
    założyłem przed wielu laty, nie zalogowałem
    się via net. Otrzymałem nawet (co najmniej
    jeden raz) nowe hasełko -- ale niczego nie
    wskórałem...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'