  • 1. Data: 2005-06-24 18:16:59
    Temat: promocja kart BPH a umowa
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Witam,

    Jednak poza miłą obsługą i dobrymi reklamami, BPH od środka nadal działa jak
    wiele innych banków ...

    Otrzymałem kartę kredytową, ale ktoś zapomniał ją do mnie wysłać :)
    po 4 tygodniach oczekiwania dotarła do oddziału

    dzisiaj chciałem odebrać, ale okazuje się, że w umowie nie ma ani słowa o
    promocji 116 dni bez odsetek oraz ani słowa o promocji "karta za darmo przez
    całe życie"
    na moją prośbę o wpisanie do umowy tych warunków, pani stwierdziła, że nie
    można modyfikowac umowy

    na szczęście zapomniałem wyciągów z karty mBanku, więc jeszcze dzisiaj nie
    odebrałem kart BPH

    co doradzacie? nie muszę mieć tej karty więc po prostu mogę zrezygnować - a
    widząc jak działa ten bank, wolałbym mieć wszystko jasno i na piśmie
    o naliczaniu punktów partnerskich premium club też ani słowa

    jedyne co udało mi się dzisiaj ustalić, to deklaracja pani z obsługi, że
    może mi na piśmie przekazać informację, że moja karta jest objęta promocją
    116 dni bez odsetek (o drugą promocję zapomniałem zapytać)

    wydaje mi się, że to nie do końca z prawem takie blokwanie możliwości
    negocjowania umowy oraz pominięcie w umowie bardzo istotnych zapisów
    dotyczących opłaty za użytkowanie karty?
    co radzicie?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2005-06-24 19:07:18
    Temat: Re: promocja kart BPH a umowa
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    plusz wrote:
    > oraz ani słowa o promocji "karta za darmo przez całe życie"
    > na moją prośbę o wpisanie do umowy tych warunków, pani stwierdziła,
    > że nie można modyfikowac umowy

    To nie jest już promocja, to pisze w TOiP.
    W mojej umowie nie było informacji o promocji 116 dni bez odsetek, ale
    obowiązywała.
    A co do umowy to lepiej sprawdź rzeczy które pani może wpisać: czy jest
    numer rachunku karty, czy okres rozliczeniowy jest taki jak chciałeś i czy w
    BPH w ogóle jest taki okres itd.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2005-06-24 19:22:06
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:d9hluq$d15$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Bogdan B. z adresu <b...@w...pl> napisał(a):

    > To nie jest już promocja, to pisze w TOiP.

    ok, sprawdzę :)

    > W mojej umowie nie było informacji o promocji 116 dni bez odsetek, ale
    > obowiązywała.

    ale gdyby nie obowiązywała, to nie miałbyś podstawy do reklamacji

    > A co do umowy to lepiej sprawdź rzeczy które pani może wpisać: czy
    > jest numer rachunku karty, czy okres rozliczeniowy jest taki jak
    > chciałeś i czy w BPH w ogóle jest taki okres itd.

    to już sprawdziłem i zażądałem sprostowania - okazało się, że na umowie była
    data sprzed miesiąca (bo miesiąc trwała dostawa karty :))) - oczywiście
    poprawią

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2005-06-25 05:23:19
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Otrzymałem kartę kredytową, ale ktoś zapomniał ją do mnie wysłać :)
    > po 4 tygodniach oczekiwania dotarła do oddziału

    To dziwne, karty wysyłane są do posiadacza

    > dzisiaj chciałem odebrać, ale okazuje się, że w umowie nie ma ani słowa o
    > promocji 116 dni bez odsetek oraz ani słowa o promocji "karta za darmo
    > przez całe życie"

    Promocja 116 dni powinna być wpisana w umowę. Co do "karty za darmo na całe
    życie" to nie jest promocja to jest w TOiP

    > na moją prośbę o wpisanie do umowy tych warunków, pani stwierdziła, że nie
    > można modyfikowac umowy

    Można

    > na szczęście zapomniałem wyciągów z karty mBanku, więc jeszcze dzisiaj nie
    > odebrałem kart BPH

    Wyciągi z karty powinny być przyniesione w momencie składania wniosku. No
    chyba że poprzez infolinię załatwiałeś kartę

    > co doradzacie? nie muszę mieć tej karty więc po prostu mogę zrezygnować -
    > a widząc jak działa ten bank, wolałbym mieć wszystko jasno i na piśmie

    Z umową powinieneś dostać regulamin i wyciag z TOiP

    > o naliczaniu punktów partnerskich premium club też ani słowa

    Zły adresat. Po to zwróć się do Premium Club.

    > jedyne co udało mi się dzisiaj ustalić, to deklaracja pani z obsługi, że
    > może mi na piśmie przekazać informację, że moja karta jest objęta promocją
    > 116 dni bez odsetek (o drugą promocję zapomniałem zapytać)

    Patrz wyżej

    > wydaje mi się, że to nie do końca z prawem takie blokwanie możliwości
    > negocjowania umowy oraz pominięcie w umowie bardzo istotnych zapisów
    > dotyczących opłaty za użytkowanie karty?
    > co radzicie?

    Warunki promocji mogą być w różny sposób oświadczone. Jak chcesz dodatkowy
    papierek to dostaniesz papierek.

    Darek