  • 1. Data: 2004-01-05 21:08:03
    Temat: platnosci zza granicy
    Od: Dawid Calinski <l...@m...alone>

    Witam,

    Chcialbym miec mozliwosc, aby ludzie zza granicy mogli mi placic pieniazki
    (za oprogramowanie, raczej shareware, wiec nie beda to duze sumy - jesli to
    to tu ma znaczenie). Jestem oczywiscie w Polsce.

    PayPal nie dziala poki co w Polsce. Co wiec polecacie?
    W sensie najmniejszych kosztow, i najmniejszych klopotow z obydwoch stron.
    (wiem, ze mozna od biedy latac z czekiem, lub prosic o przelew
    miedzynarodowy, tracac spora sume za przelew, ale chyba przyznacie, ze to
    ani wygodne ani tanie...).

    W moich googlowaniach natrafilem m.in. na:

    http://www.e-gold.com
    http://www.moneybookers.com
    https://www.stormpay.com

    Ale w w/w adresach nie jest zwykle jasno wyjasnione odnosnie oplat,
    mozliwosci przesylania dolarow (lub innych walut) na konto w Polsce w
    zlotowkach (czy moze musze miec konto w $?), czasu oczekiwania na
    przeslanie pieniedzy, i tym podobnych szczegolow, ktore okazuja sie wazne w
    praktyce, a ja nie bardzo sie w tym orientuje i nie mam kogo spytac o te
    detale.

    Jesli ktos wiec ma w tym temacie jakies doswiadczenia lub po prostu rady -
    bylbym wdzieczny.

    --
    Dawid Calinski
    http://neodave.civ.pl

  • 2. Data: 2004-01-05 22:38:56
    Temat: Re: platnosci zza granicy
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Dawid Calinski <l...@m...alone> napisał(a):

> [...]
    > to tu ma znaczenie). Jestem oczywiscie w Polsce.

    > W moich googlowaniach natrafilem m.in. na:
    Bardzo dobrze sie sprawdza - e-gold zamienisz na zlotowki przez ogloszenie na
    stronach poswieconych hyip

    > http://www.moneybookers.com
    Tanio i szybko - Moneybookers ma polskie konto w Deutsche Bank Polska - robisz
    sobie withdraw na zlotowkowe konto co kosztuje ok 2 euro
    Jedyny problem - trzeba kupca zachecic do zalozenia konta w MB

    > https://www.stormpay.com
    Zdecydowanie nie polecam

    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=5
    http://www.allpay.pl - oferuje angielska wersje
    http://www.payu.pl
    http://www.ikobo.com

    --
    Franz

  • 3. Data: 2004-01-06 18:45:29
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    On 2004-01-05, Franz <f...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Bardzo dobrze sie sprawdza - e-gold zamienisz na zlotowki przez ogloszenie na
    > stronach poswieconych hyip

    Teraz http://www.goldnow.st swiadczy tez wymiane dla Polski, maja konto
    w Nordea Bank Polska.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2004-01-06 22:08:44
    Od: Dawid Calinski <l...@m...alone>

    Franz wrote:

    > (...)

    > http://www.kartyonline.net/arty.php?id=5
    > http://www.allpay.pl - oferuje angielska wersje
    > http://www.payu.pl
    > http://www.ikobo.com

    Dziekuje slicznie za informacje i linki. :)

    --
    Dawid Calinski
    http://neodave.civ.pl