  • 1. Data: 2009-03-28 16:05:35
    Temat: Bezczelne MIlle
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Pomimo dwóch reklamacji, pisemnej u telefonicznej, Mille bezczelnie
    nalicza mi składki na jakieś ubezpieczenie" bezpieczna karta" i za
    cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności
    banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na
    żywca.

  • 2. Data: 2009-03-28 17:12:39
    Temat: Re: Bezczelne MIlle
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
> [...]
    > cholerę nie chce go wyłączyć. To ciekawy przyczynek do działalności
    > banków jako instytucji zaufania publicznego - rżnąć swojego klenta na

    Też tak miałem (tyle, że u mnie wystarczyła 1 telefoniczna reklamacja).
    Odsłuchano rozmowę z konsultantem gdy wyłączałem przedmiotowe
    ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w
    Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych
    problemów.

    Osobiście bardzo polecam ten bank (przynajmniej z punktu widzenia KK).
    Szkoda, że ich karty są "zwykłe" i nie mają żadnych bajerów ani
    sensownych (dla mnie) kart partnerskich.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-28 17:32:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 28 Mar, 18:12, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > ubezpieczenie i bezproblemowo oddano pieniądze i wyłączono. Miałem w
    > Millenium 5 kart i tylko z pierwszą taki problem - później żadnych

    Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
    BIK ?

  • 4. Data: 2009-03-28 17:38:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Czy którakolwiek z Twoich kart figurowała w trakcie jej uzywania w
    > BIK ?

    Wszystkie :)

    --
    Mithos