  • 31. Data: 2002-05-14 21:06:01
    Temat: Re: [news] Bankowe prowizje nielegalne
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > WSZYTKIE banki pobieraja oplate za prowadzenie z wyjatkami takimi jak np. w
    > Me >=500 zl w Inteligo >=100 zl.

    albo jestes malo inteligentny albo w naiwny sposob nabijasz sobie posty,
    na jedno wychodzi ...

  • 32. Data: 2002-05-14 21:33:09
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > albo jestes malo inteligentny albo w naiwny sposob nabijasz sobie posty,
    > na jedno wychodzi ...

    Przestan obrazac a zacznij czytac to co sam piszesz. Napisales, ze Inteligo
    pobiera oplaty za prowadzenie i wyplaty. Czyli inne banki tego nie robia????

  • 33. Data: 2002-05-14 21:59:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 14 May 2002 23:33:09 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >np. w

    >Przestan obrazac a zacznij czytac to co sam piszesz. Napisales, ze Inteligo
    >pobiera oplaty za prowadzenie i wyplaty. Czyli inne banki tego nie robia????

    Ty Minik zacznij czytac to co sam piszesz. Napisales WSZYSTKIE banki
    itd.
    Zapomniales o mBanku???? Zreszta nie jest to jedyny taki bank.

    PGR

  • 34. Data: 2002-05-14 22:10:32
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ty Minik zacznij czytac to co sam piszesz. Napisales WSZYSTKIE banki
    > itd.
    > Zapomniales o mBanku???? Zreszta nie jest to jedyny taki bank.

    Naprawde? Oh, co za okrutny blad... ze nie doczytales do konca.

    "WSZYTKIE banki pobieraja oplate za prowadzenie z wyjatkami (...)"

    ^^^^^^^^^
    co wg.
    Ciebie oznacza slowo wyjatek?

  • 35. Data: 2002-05-15 05:01:14
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie pozwol Grzegorzu bym zmienil zdanie o Tobie =)

    Drżę z niepokoju ;-)
    Grzegorz

  • 36. Data: 2002-05-15 09:07:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > co wg.
    > Ciebie oznacza slowo wyjatek?

    Jeszcze nie miales logiki?? ;)

  • 37. Data: 2002-05-15 09:13:27
    Temat: Re[2]: [news] Bankowe prowizje nielegalne
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello minik,

    Wednesday, May 15, 2002, 12:10:32 AM, you wrote:

    m> Naprawde? Oh, co za okrutny blad... ze nie doczytales do konca.
    m> "WSZYTKIE banki pobieraja oplate za prowadzenie z wyjatkami (...)"

    Rownie dobrze mozna napisac ze zaden bank nie pobiera prowizji,
    oczywiscie z wyjatkami. To bez sensu.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 38. Data: 2002-05-15 16:06:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jeszcze nie miales logiki?? ;)

    Nie =)

  • 39. Data: 2002-05-15 16:06:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Drżę z niepokoju ;-)
    > Grzegorz

    Eeee tam. Co to ja baba jaga, ze ludzie sie mnie boja? =)

  • 40. Data: 2002-05-15 19:28:23
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Naprawde? Oh, co za okrutny blad... ze nie doczytales do konca.
    >
    > "WSZYTKIE banki pobieraja oplate za prowadzenie z wyjatkami (...)"

> [...]

    Kochany, przeczytajmy zatem cale to zdanie:

    "WSZYTKIE banki pobieraja oplate za prowadzenie z wyjatkami takimi jak
    np. w Me >=500 zl w Inteligo >=100 zl."

    To co napisales jednoznacznie wskazuje, jakiego typu wyjatki miales na mysli -
    ano takie, gdy powyzej pewnego salda banki oplaty nie pobieraja.
    I tu mBank czy LG sie nie pisza. Dlatego "nie doczytalem" do konca.
    A na przyszlosc jasniej formuluj swoje swiatle mysli.

    PGR