  • 1. Data: 2006-04-13 17:59:35
    Temat: nagrody mastercard - znowu ja :)))
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    to już 3 i 4 nagroda w konkursach mastercard na koncie moim lub żony :)))
    tym razem nieco pomogłem losowi - co nie jest trudne o ile dobrze przeczyta
    się regulamin, szczególnie w zakresie nagród gwarantowanych

    ja mogę nagrodę gwarantowaną otrzymać tylko raz, więc jeśli ktoś bardzo
    chce, a sam na to nie wpadnie proszę pisać na priva :))

    oczywiście wcześniej zapraszam na moją stronkę i proszę o kliknięcie w
    bannerek - zawsze kilka groszy więcej będzie na koncie

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 2. Data: 2006-04-13 18:53:43
    Temat: Re: nagrody mastercard - znowu ja :)))
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > to już 3 i 4 nagroda w konkursach mastercard na koncie moim lub żony :)))
    >
    > oczywiście wcześniej zapraszam na moją stronkę i proszę o kliknięcie w
    > bannerek - zawsze kilka groszy więcej będzie na koncie

    A nikt cie dawno w d... nie kopnal spamerze?

    PS Wykasowalem pulapke wedle życzenia. I won.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-04-13 19:35:52
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Apr 2006 19:59:35 +0200, w <443e8c92$0$8040$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał(-a):

    > to już 3 i 4 nagroda w konkursach mastercard na koncie moim lub żony :)))

    Dochodzę do wniosku, że tylko ty i żona bierzecie udział w konkursach tego
    mastercarda. :)

  • 4. Data: 2006-04-13 20:22:17
    Od: "plusz" <n...@p...totez.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A nikt cie dawno w d... nie kopnal spamerze?

    to sytuacja polityczna czy nadchodzące święta doprowadziły cię do takiego
    stanu ?:)

    proponuję poczytać archiwum, zanim kogoś posadzisz o spam

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2006-04-13 20:28:07
    Od: "plusz" <n...@p...totez.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > A nikt cie dawno w d... nie kopnal spamerze?
    >
    > PS Wykasowalem pulapke wedle życzenia. I won

    zrozumiałem :)
    przeanalizowałem twoich ostatnich 10 postów na grupę

    zastanów się nad poradą specjalisty :) nowoczesna medycyna potrafi czynić
    cuda

    pozostaje mi tylko jedno - zresztą chyba wielu już to uczyniło

    *PLONK*

    --
    plusz

  • 6. Data: 2006-04-14 11:58:54
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > pozostaje mi tylko jedno - zresztą chyba wielu już to uczyniło
    >
    > *PLONK*
    >
    > --

    Daruj już sobie te posty na grupę.
    Prawdopodobieństwo wygrania kilka razy pod rząd jest równe 3 uderzeniom
    pioruna w głowę w ciągu miesiące.

    Tomek

  • 7. Data: 2006-04-14 12:21:24
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e1o2t5$5ij$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Tomek z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

    > Daruj już sobie te posty na grupę.
    > Prawdopodobieństwo wygrania kilka razy pod rząd jest równe 3
    > uderzeniom pioruna w głowę w ciągu miesiące.

    tia ....

    szczególnie, jeżeli nagrody otrzymuje 110 pierwszy osób zgłaszających
    transakcję
    akurat tutaj raczej prawdopodobieństwo nie rozkłada się proporcjonalnie na
    wszystkich obywateli polskich więc chyba użyłeś bardzo niewłaściwego
    przykładu

    inna sprawa, że dwie poprzednie wygrane, to rzeczywiście duży zbieg
    okoliczności