  • 1. Data: 2002-04-06 12:08:20
    Temat: multiport bezpieczny?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    Witam!

    Czy stronw WWW muliport jest bezpieczna i czymozna jej zaufac? Mam
    watpliowsci jesli chodzi o podanie hasla i loginu do konta, dzieki
    ktoremumoja suma bylaby widoczna tam (z roznych bankow np)
    co tym sadzicie?

    maciej

  • 2. Data: 2002-04-06 19:14:08
    Temat: Re: multiport bezpieczny?
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> writes:

> [...]
    > watpliowsci jesli chodzi o podanie hasla i loginu do konta, dzieki
    > ktoremumoja suma bylaby widoczna tam (z roznych bankow np)

    Ja sądzę, ze jest to sprzeczne z regulaminami owych rachunków, które
    zabraniają ujawniania komukolwiek hasła.

  • 3. Data: 2002-04-07 06:46:31

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ja sądzę, ze jest to sprzeczne z regulaminami owych rachunków, które
    > zabraniają ujawniania komukolwiek hasła.

    bardzo SLUSZNA uwaga !!