  • 1. Data: 2002-09-29 16:32:59
    Temat: mozilla, linux, mbank
    Od: Bartosz Bobrek <n...@p...net>

    Witam.!.

    Działało mi ten tercet od jakieś pół roku...
    przestało działać w zeszłym tygodniu.. tzn nie odświerze mi się
    lista komend po wybraniu rachunku. czy ktoś nadal używa takiego
    tercetu? bez problemów? przyznam szczerze że kompletnie nie wiem
    co mogło walnąć.... działało i przestało....

    pozdrawiam

    Bartek

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>

  • 2. Data: 2002-09-29 17:22:49
    Temat: Re: mozilla, linux, mbank
    Od: Bartosz Bobrek <n...@p...net>

    Bartosz Bobrek wrote:
> [...]
    > tercetu? bez problemów? przyznam szczerze że kompletnie nie wiem
    > co mogło walnąć.... działało i przestało....

    już wiem !! mój ****** ISP (wielkimi literami żeby było wiadomo
    na kim psy wieszać) UPC TELEWIZJA KABLOWA wprowadził jakieś, nie
    wiem jeszcze jakie, bo dopiero za chwilkę będę prowadził świętą
    wojnę :), blokady. dzonię!!. jeśli kogoś interesuje ciąg dalszy
    to opowiem, ale jeśli nie to nie będę już zaśmieceł.
    pozdrowionka!

    bartek

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>

  • 3. Data: 2002-09-29 18:38:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > wiem jeszcze jakie, bo dopiero za chwilkę będę prowadził świętą
    > wojnę :), blokady. dzonię!!. jeśli kogoś interesuje ciąg dalszy
    > to opowiem, ale jeśli nie to nie będę już zaśmieceł.
    > pozdrowionka!

    No to wez - bo ja od wczoraj nie moge zrobic przelewu :) Musialem przez
    telefon.... A tez mam UPC...

  • 4. Data: 2002-09-29 18:39:17
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    > wojnę :), blokady. dzonię!!. jeśli kogoś interesuje ciąg dalszy
    > to opowiem, ale jeśli nie to nie będę już zaśmieceł.
    > pozdrowionka!

    Napisz na grupie, zawsze się dowiemy jak kuleje nasz polski Internet.

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:

  • 5. Data: 2002-09-29 19:41:24
    Od: Bartosz Bobrek <n...@p...net>

    Marek J wrote:

    > Napisz na grupie, zawsze się dowiemy jak kuleje nasz polski Internet.
    >

    > --
    > Marek
    > /- Ekonomia Gnomów Gaciowych:
    > /- Faza 1: zdobyć gacie
    > /- Faza 3: Zysk

    no to przykro mi, ale dałem się zbyć...
    jak mi koleś powiedział, że 'nic ale to nic' nie robili z siecią
    i że to pewnie 'gubią się pakiety na routerach między ups a
    mbankiem' to niestey ręce mi opadły.. szczęka, tylko adrenalina
    mi skoczyła.... musiałem głeboko oddychać.. czyli podsumowanie
    jest smutne. panowie od UPC umywają rączki, ale 'powiadomili już
    administratorów WAN' i będą szukać.....

    wymiękłem i nie byłem w stanie z panem dyskutować, że pakiety nie
    mogą się od tak 'gubić' po drodze....

    pozdrawiam

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>

  • 6. Data: 2002-09-29 21:14:47
    Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl>

    Bartosz Bobrek wystukał w wiadomości <an7l14$h7d$1@sunsite.icm.edu.pl>:

> [...]
    > administratorów WAN' i będą szukać.....
    >
    > wymiękłem i nie byłem w stanie z panem dyskutować, że pakiety nie

    Wprawdzie nie zmMBankiem ale jakiś czas temu zaczęłam mieć probley z
    Multibankiem, Mozillą i W98. Na szczęście po poprawkach (część w Operze,
    część w Multi) dla odmiany Opera zaczęła działać, więc mogę z konta
    korzystać normalnie.

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
    --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

  • 7. Data: 2002-09-29 22:14:20
    Od: Bartosz Bobrek <n...@p...net>

    Jo'Asia wrote:

> [...]
    > Multibankiem, Mozillą i W98. Na szczęście po poprawkach (część w Operze,
    > część w Multi) dla odmiany Opera zaczęła działać, więc mogę z konta

    cześć

    hm... za opcją UPC dało dupy, przemawia to, że nie zmieniając
    ustawień przegladarki do netu podłączyłem się modemem przez tpsa,
    zrobiłem co trzeba, znowu uruchomiłem internet przez UPC i znowu
    blok. więc z mojego punktu widzenia UPC dało dupy. a poza tym pan
    z UPC powiedział, że o tym wiedzą bo mają sporo zgłoszeń tego
    typu i że będą naprawiać. wg mojej teori spiskowej świata, UPC
    zmieniło coś w polityce blokowania, a teraz nie chcą się przyznać
    bo nie wiedzą jak pogodzić regułki firewalla, żeby osiągnąć
    swoje, a mbank żeby działał. więc IMHO UPC dało dupy i nie ma
    odwagi się przynzać.

    przepraszam za okropny syubiektywizm, ale poza tpsa i UPC nie mam
    alternatyw, a UPC i tak blokuje różne porty na wejście (80 i 443
    na pewno), raz działa a raz nie, więc jestem niestety negatywnie
    do nich nastawiony.

    pozdrowionka

    bartek

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>

  • 8. Data: 2002-09-29 22:19:06
    Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl>

    Bartosz Bobrek wystukał w wiadomości <an7tvt$n7f$1@sunsite.icm.edu.pl>:

> [...]
    > alternatyw, a UPC i tak blokuje różne porty na wejście (80 i 443
    > na pewno), raz działa a raz nie, więc jestem niestety negatywnie

    Ja na nich zbytnio nie narzekam, zazwyczaj naprawiają szybko. No i
    łącza w interesujące mnie miejsca maja o niebo lepsze od TPSA.

    Przy okazji prostuję (dez)informację. Zestaw Mozilla/Multibank/W98 nie
    działał ~2 tygodni temu, dzisiaj działa ;)

    Jo'Asia

    --
    __.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
    --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
    .__.'| ....................................................
    .. |'.__.
    Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Ja, Rybot"

  • 9. Data: 2002-09-29 22:40:29
    Od: Bartosz Bobrek <n...@p...net>

    Jo'Asia wrote:

> [...]
    >
    > Przy okazji prostuję (dez)informację. Zestaw Mozilla/Multibank/W98 nie
    > działał ~2 tygodni temu, dzisiaj działa ;)

    do tej pory też nie narzekałem. rozumiem że to jest oferta dla
    przeglądacza.. tzn wejścia na 80 i 443 zablokowane żeby nikt www
    nie stawiał. ale jako end user zwyklutki myślałem że chociaż będę
    mógł korzystać z innych usłsug bez problemów. a nie jestem w
    stanie zrozumieć co oni mydlą oczy tym routingiem bo tpsa (co by
    o niej nie mówić) nie ma problemów z routingiem do mbanku.

    pozdrawiam

    bartek

    ps. mam nadzieję że za jakiś czas ja też będę mógł powiedzieć że
    wszystko działa.

    ps2. eh.. żeby byc uczciwym... to jest pierwsza sprawa która mnie
    dotknęła.. poza tym UPC jest spoko (widać ochłonąłęm :) niedługo
    będę ich chwalił :))

    bartek

    --
    Bartosz Bobrek <b...@p...net>

  • 10. Data: 2002-09-30 12:53:12
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Malgorzata Lewicka wrote:
    > Tako rzecze Bartosz Bobrek:

    > Prawdopodobnie we właściwościach Javascriptu wyłączyłeś
    > "open unrequested windows". Bez tej opcji dzieje się to,
    > co powyżej.
    >
    > Saddie

    Tak bylo do wersji 1.0. Ja od 1.1 (takze w 1.2) mam ta opcje wylaczona,
    a mBank dziala prawidlowo.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl