  • 1. Data: 2004-01-07 19:27:34
    Temat: moja karta ma dwa PNIy? (o zmienianiu PIN do Inteligo w Euronecie)
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    ... bo ja juz kilkukrotnie...

    w poznaniu na gwarnej w luskas-banku - "PIN zostal zmieniony prawidlowo"
    na drugi dzien w PKO bankomat stwierdza niepoprawnosc nru PIN, wprowadzilem
    stary
    (poprzedni PIN) i bylo OK.
    na trzeci dzien zmieniam ponownie PIN w Euronecie przy Piotr/Paweł na
    Gronowej - ponownie operacja wykonana prawidlowo. Ale postanowilem sprawdzic
    w tym samym Euronecie - przyjal karte po podaniu "nowego" PINu.
    czwarty dzien - w PKO - znowu dziala tylko "stary" PIN...
    kolejny dzien, kolejna zmiana PINu w Euronecie przy Kauflandzie na
    Serbskiej - "zmieniono", a w agencji PKO na Wichrowym dziala "stary" PIN...
    zmienialem jescze raz w Euronecie w Albercie na Kosmonautów, ale w PKO
    oczywiscie dziala "stary" PIN...

    o co chodzi? Euronet przyjmuje "stary" PIN, a w PKO tylko "nowy"...

    moja karta ma dwa PINy? ;)))
    (mail wyslany po zalogowaniu sie w Inteligo od 3 tygodni bez odpowiedzi -
    chyba oni tez nie wiedza... ;> )

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-01-07 19:36:06
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > o co chodzi? Euronet przyjmuje "stary" PIN, a w PKO tylko "nowy"...

    oczywiscie odwrotnie:
    w Euronecie "nowy", w PKO "stary"

    janke

  • 3. Data: 2004-01-07 20:28:05
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > moja karta ma dwa PINy? ;)))

    w inteligo to nie dziwne :---((( ja mialem dwie identyczne karty hasel
    jednorazowych (ponoc niedopuszczalne i niemozliwe) - wiec czemu ty nie
    mozesz miec karty z 2 pinami ?
    ciekawosc mnie zzera tylko co do faktu - 'niedozwolone uzycie karty z
    podaniem pinu' - moze jednak powinienes sie sam okrasc i sprawe wygrac ?
    :-)) moze to zmienilo by te dwoistosc tego cudacznika :-)

  • 4. Data: 2004-01-07 20:32:47
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > podaniem pinu' - moze jednak powinienes sie sam okrasc i sprawe wygrac ?
    > :-)) moze to zmienilo by te dwoistosc tego cudacznika :-)

    Nie mam pojęcia na czym polega technicznie problem ... ale naukę bank by
    dostał ...
    Zmienić PIN , otrzymać z bankomatu bądź banku kwit na to ... ( no tak ..
    tylko, że na kwicie nie ma podanego pinu na jaki zmieniasz) ...
    Pobrać grosz starym pinem i zareklamować ...

    Pomijam kwestię, czy byś wygrał, czy nie ... ale szczerze zżera mnie
    ciekawość jaką linię objaśnień i tłumaczenia by przyjęli ;)

    Pozdrawiam
    SP