  • 1. Data: 2007-04-02 07:29:50
    Temat: minimalna płatność kartą - eksperyment
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    wiele tygodni temu zapłaciłem prowizję allegro w kwocie 1,01zł za pomocą kk
    - obciążenia do dzisiaj nie ma...
    tym razem muszę zapłacić ok. 3 zł prowizji i..........wykonałem 3 płatności
    po 1,01 zł (to minimum) różnymi kk - jestem ciekawy czy zostanę obciążony
    ;-))

    generalnie mam wątpliwości

    poza tym ciekawe jaką prowizję płaci odbiorca płatności od takiej kwoty (1,
    01 zł) - jest to wartość procentowa czy może jest jakieś min. i np. allegro
    nie opłaca się przyjmować takich płatności ?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-04-02 09:08:55
    Temat: Re: minimalna płatność kartą - eksperyment
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > allegro
    > nie opłaca się przyjmować takich płatności ?

    IMHO duzy - a Allegro to duzy - moze wynegocjowac lepsze warunki i np.
    zawsze procentowo. Gdyby sie nie oplacalo, nie byloby takiej mozliwosci :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-04-02 09:09:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
> [...]
    > po 1,01 zł (to minimum) różnymi kk - jestem ciekawy czy zostanę obciążony

    Ale to chyba jakoś sam z siebie to zapłaciłeś bo wiem, że allegro wzywa
    do uregulowania płatności jeżeli stan konta przekroczy 10zł. Dlatego być
    może Twoja wpłata 1,01 zł tak jak myślisz została po prostu odrzucona.
    Kiedyś pewnemu "derektorowi", pewnego radia wpłacali przelewem 1 gr
    dopóki się nie pokapował i zrobił wpłatę minimalną ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-02 09:13:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
> [...]
    > prostu odrzucona. Kiedyś pewnemu "derektorowi", pewnego radia
    > wpłacali przelewem 1 gr dopóki się nie pokapował i zrobił wpłatę

    Jak masz saldo minus 10.01 zl na Allegro i wplacisz 2 gr to wszystko jest ok i
    nikt nie domaga sie wplaty pozostalej kwoty.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-04-02 09:25:18
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

    > wiele tygodni temu zapłaciłem prowizję allegro w kwocie 1,01zł za pomocą kk
    > - obciążenia do dzisiaj nie ma...

    A ja dla jaj przelałem kumplowi 10 groszy via PayPal. Zaksięgowano. :-)

    Że też nie spróbowałem z jednym groszem. ;-)

  • 6. Data: 2007-04-02 09:31:49
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Jak masz saldo minus 10.01 zl na Allegro i wplacisz 2 gr to wszystko
    > jest ok i nikt nie domaga sie wplaty pozostalej kwoty.

    Ale kk te 2 gr możesz wpłacić?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-04-02 09:33:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    napisał(a):

    > A ja dla jaj przelałem kumplowi 10 groszy via PayPal. Zaksięgowano. :-)
    >
    > Że też nie spróbowałem z jednym groszem. ;-)

    allegro wysyła mi f-ry (kiedyś zaznaczyłem taką opcję) i bez względu na
    kwotę zawsze muszę im zapłacić, płatność kartą to min. 1,01 zł i po tyle
    płacę; jakiś czas temu wykonałem taką płatność i do dzisiaj obciążenie nie
    przyszło więc tym razem wykonałem 3 takie płatności (miałem zadłużenie 2,92
    zł) różnymi kartami i zobaczę co się będzie działo ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-04-02 09:40:51
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > przyszło więc tym razem wykonałem 3 takie płatności (miałem zadłużenie 2,92
    > zł) różnymi kartami i zobaczę co się będzie działo ;-))

    Wątpię, aby było to działanie celowe. Gdyby chcieli, to mogą przecież
    wprowadzić dolny limit kwoty płatności kartą.

  • 9. Data: 2007-04-02 09:43:23
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wątpię, aby było to działanie celowe. Gdyby chcieli, to mogą przecież
    > wprowadzić dolny limit kwoty płatności kartą.

    oczywiscie, tak byloby najbardziej logicznie dlatego chce zbadac czy to byl
    przypadek czy moze dzialanie celowe/systemowe ;-)
    a moze to bank zapomnial mnie obciazyc? (srednio w to wierze)

  • 10. Data: 2007-04-02 09:50:40
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > oczywiscie, tak byloby najbardziej logicznie dlatego chce zbadac czy to byl
    > przypadek czy moze dzialanie celowe/systemowe ;-)
    > a moze to bank zapomnial mnie obciazyc? (srednio w to wierze)

    Uważaj bo jak się zaraz rozniesie to jutro do aljegro będą szły same
    wpłaty 1,01 zł ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski