eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta › mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
  • X-Received: by 10.49.127.100 with SMTP id nf4mr46764qeb.16.1385741906920; Fri, 29 Nov
    2013 08:18:26 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.127.100 with SMTP id nf4mr46764qeb.16.1385741906920; Fri, 29 Nov
    2013 08:18:26 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.87
    .MISMATCH!bm17no1175746qab.0!news-out.google.com!p7ni4224qat.0!nntp.google.com!
    p15no2706969qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 29 Nov 2013 08:18:26 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.135.59.7;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 213.135.59.7
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: mbank nie chce się ze mną rozstać, czyli jak wpierwić klienta
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Fri, 29 Nov 2013 16:18:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2204
    X-Received-Body-CRC: 3549148348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:598052
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakieś dwa miesiące temu złożyłem w jednym z punktów obsługi klienta wypowiedzenie
    Umowy o prowadzenie rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych.

    Miesiąc temu dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia ten dyspozycji do realizacji.

    Wydaje się, że wszystko jest OK, ale:
    * wciąż mogę się zalogować do nowego i starego systemu transakcyjnego
    * nie mam juz co prawda emaxów itp ale mam dostęp do większość opcji w systemie
    * wciąż dostaje telefony w sprawie promocji
    * wciąż dostaje SMSy (dzisiaj 2) namawiające mnie na lokaty i kredyty

    WTF?! Nie po to rezygnowałem z usług mBąka żeby ten odciał mi tylko część
    funkcjonalności i w najlepsze molestował mnie ofertami bankowymi!!!

    Czy muszę składać kolejne wnioski o rezygnację z przetwarzania moich danych
    osobowych?
    W normalnym banku spodziewałbym się, że wraz z wypowiedzeniem umowy rezygnuję ze
    wszystkich usług.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1