  • 1. Data: 2009-12-28 21:43:34
    Temat: mTransfer - zwrot pieniedzy
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    Witam,
    Dokonalem zaplaty mTransferem w sklepie internetowym, ale zamowienie nie
    dalo sie w calosci zrealizowac i sklep chce mi oddac pieniadze tym samym
    kanalem, jaki otrzymali zaplate czyli przez mTransfer. Przeszukalem forum i
    strony mBanku i nie ma zadnych informacji, czy takie transakcje moga byc
    dokonane. Na partyline po dlugich oczekiwaniu na odpowiedz, uslyszalem, ze
    chyba tak...
    Czy ktos juz dostal taki zwrot pieniedzy przez mtransfer?

  • 2. Data: 2009-12-28 21:48:08
    Temat: Re: mTransfer - zwrot pieniedzy
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    b.s. pisze:
> [...]
    > uslyszalem, ze chyba tak...
    > Czy ktos juz dostal taki zwrot pieniedzy przez mtransfer?

    A jaki problem? Pewnie zwrócą na to konto z którego dokonałeś przelewu.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2009-12-29 08:55:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "b.s." news:hhb79c$fcn$1@news.interia.pl

    > Witam,

    Graba!

> [...]
    > chyba tak...
    > Czy ktos juz dostal taki zwrot pieniedzy przez mtransfer?

    Tak. Kilka razy już takie coś przerabiałem, jak np. z rozpędu doładowywałem
    konto w telefonie nie za pełne złotówki tylko np. za 5.2. System taki
    przelew puszczał, ale potem dostawałem informacje (e-mail od sklepu), że
    transakcja nie może zostać zrealizowana i pieniądze zostaną zwrócone na moje
    konto.
    Czas oczekiwania w moim przypadku nigdy nie przekroczył 7 dni. Cierpliwie
    czekaj, kasa wróci na konto.