  • 11. Data: 2012-11-15 13:34:06
    Temat: Re: mPay wprowadza miesięczną opłatę
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-15 13:12, Imka pisze:

    > No i wypadnie się przesiąść na bilety kartonikowe...

    Mają jedną wadę - nie da się ich kasować, jak się zobaczy kanara ;)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2012-11-15 14:06:23
    Od: t...@g...com

    W czwartek, 15 listopada 2012 13:34:09 użytkownik Liwiusz korzystając ze złudzenia
    anonimowości napisał:
    > Majďż˝ jednďż˝ wadďż˝ - nie da siďż˝ ich kasowaďż˝, jak siďż˝ zobaczy kanara
    Zakładamy chyba, że jesteśmy uczciwi i działamy legalnie?!!

    Więc na widok kontroli i tak już nie wolno kasować ani kartonika, ani przez mPay, ani
    przez CallPay, ani przez moBilet, ani przez SkyCash ani przez dowolna inna platformę,
    która wyłoni się z obecnie trwającej wojny platform. Każda z nich ma zresztą
    zabezpieczenia na tę okazję. Rzetelnego kontrolera nie da się oszukać w ten sposób.

    Tomasz

    ps. do tej pory nie odpowiedzieli

  • 13. Data: 2012-11-15 15:34:28
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-15 14:06, t...@g...com pisze:
> [...]
    > Zakładamy chyba, że jesteśmy uczciwi i działamy legalnie?!!
    >
    > Więc na widok kontroli i tak już nie wolno kasować ani kartonika, ani przez mPay,

    Nie widzę przeciwwskazań. Pasażer może dostać karę za brak biletu *w
    momencie kontroli*, a nie "bo my widzieliśmy, że 3 minuty temu pan nie
    miał biletu".

    Przyznam się, że raz skasowałem mpaya kak podszedł do mnie kanar
    (Warszawa). "Mandat" nałożony, niezapłacony, sprawa w sądzie,
    przedstawiam wydruk z mpaya, że bilet miałem, niestety sąd się nie
    wypowiedział, bo ZTM (czy też miasto, nie pamiętam kto był powodem)
    wycofało wówczas pozew.

    > Każda z nich ma zresztą zabezpieczenia na tę okazję.

    Jak?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-11-15 15:52:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > rzecz jasna informacja na stronie... sie zastanawiam czy spełnia to normy
    > 'poinformowania o zmianie'...

    w przypadku ZUS wystarcza ;P

    erator/

  • 15. Data: 2012-11-15 16:41:32
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

    > Pewnie podałeś im inne konto mailowe ;-)

    Nie, i nawet w spamie nie było!

    > Do mnie przysłali. założyłem ich konto choć mieszkam w Trójmieście i
    > korzystam z niego tylko rzadko, gdy jestem w Wawie, głównie do biletów
    > na metro.
    Ja wypowiedziałem, bo w zamierzeniu miałem korzystac często, ale się
    potoczyło tak, że w sumie nie mam potrzeby...

  • 16. Data: 2012-11-15 16:42:34
    Od: W <w...@w...pl>

    Imka wystukał, co następuje:

    > Daj znać co odpiszą (o ile).
    > Ja akurat korzystałam w Warszawie dość sporadycznie i nie każdego
    > miesiąca, koncepcja całości bardzo mi pasowała.
    > Przymus posiadania MasterCarda wkurzył, opłata za miesiące bez
    > transakcji też, nie wiem co bardziej.
    >
    > Też jestem ciekawa procedury zwrotu kasy z portmonetki w momencie
    > rozwiązywania umowy.
    > No i wypadnie się przesiąść na bilety kartonikowe...

    "W odpowiedzi na nadesłaną korespondencję informuję, że dezaktywacja konta
    jest realizowana przy stanie konta 0,00 PLN i na podstawie podpisanej
    dyspozycji zawierającej numer telefonu przesłanej na adres: "

  • 17. Data: 2012-11-15 16:59:24
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Od 1 grudnia br, mPay w przypadku braku podpięcia karty mastercard lub
    > zrealizowania
    > przynajmniej jednej transakcji w miesiącu kalendarzowym,
    > będzie naliczać 2 zł miesięcznie za utrzymanie konta a koszt
    > przelewu pomiędzy użytkownikami wzrasta z 0,03 do 0,20 zł.

    wyguglałem jeszcze skycash
    http://www.skycash.pl/pl/czym-jest-skycash/ile-to-ko
    sztuje/ile-to-kosztuje.html
    wyglada na to że opłat miesięcznych nie ma

    erator/

  • 18. Data: 2012-11-15 17:58:08
    Od: s...@t...pl

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 16:59:29 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > wyguglałem jeszcze skycash
    > http://www.skycash.pl/pl/czym-jest-skycash/ile-to-ko
    sztuje/ile-to-kosztuje.html
    > wyglada na to że opłat miesięcznych nie ma

    I oby tak zostało.
    SkyCash przynajmniej się rozwija, oferuje większą funkcjonalność,
    możliwość wypłat z bankomatów, bezpłatna obsługa niezależna od operatora komórkowego
    - a mogą jeszcze udoskonalić serwis.

  • 19. Data: 2012-11-19 22:54:21
    Od: t...@g...com

    W czwartek, 15 listopada 2012 Imka napisała:
    > Daj znaďż˝ co odpiszďż˝ (o ile).
    Nie odpisali NIC, a mija prawie tydzień. Posłałem im też pytanie z ich skryptu "pytań
    do redakcji", też bez odpowiedzi. Czuję się oficjalnie olany.

    Mając chwilkę zalogowałem do nich i na ich stronie jest tekst datowany na 16tego (a
    ja nie pamiętam żeby wtedy był...):

    "mPay NA ZAWSZE i ZA DARMO :)
    Zachęcamy do skorzystania z możliwości płacenia komórką z karty płatniczej.
    Wystarczy, że zarejestrujesz swoją kartę MasterCard lub Visa w serwisie
    CardMobile.pl, a Twoje konto w mPay będzie zawsze bezpłatne." No to usiłowałem dodać
    swą VISę, a tam nadal skrypt kieruje do Card Mobile, która ma opcję tylko MasterCard.
    Macie niezły burdel w tym Archeo, siostry...

    mPay zajmuje się forsą, jest więc parabankiem. A taki bajzel i takie niespodzianki to
    marne potwierdzenie, że można im zaufać.
    Szkoda.

    Czy ktoś z was dał radę doczepić tam katę VISA? I czy komuś tą drogą już jakąś kartę
    oskubano?

    Tomasz

  • 20. Data: 2012-11-19 23:04:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-19 22:54, t...@g...com pisze:
    > (...) zarejestrujesz swoją kartę MasterCard lub Visa w serwisie CardMobile.pl (...)

    Tylko że ten portal obsługuje tylko MC...

    > A taki bajzel i takie niespodzianki to marne potwierdzenie, że można im zaufać.

    Nawet większy niż myślałem, skoro nie wiedzą jakie karty akceptują.

    > Czy ktoś z was dał radę doczepić tam katę VISA?

    Jeśli się uda to znaczy ze bajzel jeszcze większy niż myślałem akapit
    wyżej ;)

    > I czy komuś tą drogą już jakąś kartę oskubano?

    Jeszcze (?) nie! ;)