  • 1. Data: 2010-04-30 16:17:24
    Temat: mBank w dół
    Od: Homzik <h...@g...com>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,637,zmiana-oprocent
    owania-depozytow-w-mbanku.html

  • 2. Data: 2010-04-30 17:17:34
    Temat: Re: mBank w dół
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-30 18:17, Homzik pisze:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,637,zmiana-oprocent
    owania-depozytow-w-mbanku.html

    Trzymanie jakichkolwiek pieniędzy na 3% (tyle ma mieć eMax+) stało się
    chyba kompletnie bezsensu. Niedawno było jeszcze 4,5%, a teraz znowu dno
    bagienne.

    Co normalne, kredyty jak stały tak stoją :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-04-30 19:32:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Apr 2010 09:17:24 -0700 (PDT), Homzik napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,637,zmiana-oprocent
    owania-depozytow-w-mbanku.html

    Ech. To gdzie się ewakuować, by nie trzeba było mrozić pieniędzy?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-04-30 19:54:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-30 21:32, Borys Pogoreło pisze:
    > Ech. To gdzie się ewakuować, by nie trzeba było mrozić pieniędzy?

    Wszędzie jest podobnie ale w mBank aktualnie strasznie kiepsko.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2010-04-30 19:55:32
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Mithos" news:hrf3bg$dfo$1@news.onet.pl

    > Trzymanie jakichkolwiek pieniędzy na 3% (tyle ma mieć eMax+) stało się
    > chyba kompletnie bezsensu.

    Mądrzej prawisz :)

    > Niedawno było jeszcze 4,5%, a teraz znowu dno
    > bagienne.

    + 7 metrów mułu.
    Ogólnie mBank z miesiąca na miesiąc coraz bardziej mnie zaskakuje -
    negatywnie :)

    > Co normalne, kredyty jak stały tak stoją :)

    a to chyba standard jest u nich :)

  • 6. Data: 2010-04-30 20:02:43
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Mithos" news:hrfch6$7nk$1@news.onet.pl

    > Wszędzie jest podobnie ale w mBank aktualnie strasznie kiepsko.

    jak by nie patrzeć to chyba dla tych co lubią lokaty najlepszy będzie open -
    6 albo 12 miesięcy.

  • 7. Data: 2010-05-01 06:34:50
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,
    Polbank jest 5,5% ale ma BFG Grecji.
    Eurobank, Open Finance ...

    Pozdrawiam.
    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 8. Data: 2010-05-01 07:29:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-30 22:02, Valdek pisze:
    > jak by nie patrzeć to chyba dla tych co lubią lokaty najlepszy będzie open -
    > 6 albo 12 miesięcy.

    Osobiście za lokatami nie przepadam. Preferuję konta oszczędnościowe.
    Teraz mBank jest gorszy nawet niż ING.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2010-05-01 07:47:06
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "Mithos" news:hrgl8r$qoj$1@news.onet.pl

    > Osobiście za lokatami nie przepadam. Preferuję konta oszczędnościowe.
    > Teraz mBank jest gorszy nawet niż ING.

    Dokładnie. Jak mBank serwował 4.5% na jednodniówce było całkiem przyjemnie,
    po zjeździe na 4.25% też dało się przeżyć, ale po tym co przygotowali na 4
    maja, brak słów.
    Dobrze napisał ktoś na ich blogu, że trzymanie u nich pieniędzy to
    "ewidentny masochizm" :)

  • 10. Data: 2010-05-01 18:45:33
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-01 08:34, e...@p...onet.pl wrote:
    > Witam,
    > Polbank jest 5,5% ale ma BFG Grecji.
    > Eurobank, Open Finance ...

    Toyota, lokaty 3-dniowe, 4.6%.
    Tylko ich system ostatnio jakby trochę :-) nie działa...

    witrak()