  • 1. Data: 2002-01-16 09:03:51
    Temat: mBank - promocje ?
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Zamierzam założyć konto w mBanku, jakie są dostępne promocje dla nowych
    klientów ?
    Nie chodzi mi o promocje mBanku ale firm współpracujących np wyżej
    wspomniany e-dysk
    kiedyś było coś takiego w Plusie itd
    Będę wdzięczny za podpowiedzi.
    Łukasz

  • 2. Data: 2002-01-16 10:35:59
    Temat: Re: mBank - promocje ?
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "snake" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zamierzam założyć konto w mBanku, jakie są dostępne promocje dla nowych
    > klientów ?

    jedna jest na allegro.pl

    jak bedziesz wypelnial wniosek to jest jeszcze jakas inna promocja podac
    musisz 8 czy 6 ostanich cyfr kogos konta

    to prosze moje :) 10086563 (ostanie 8, usun 10 jak chca 6 )