  • 1. Data: 2002-01-16 08:57:14
    Temat: Oprocentowanie EMAX vs.NETKOMBO
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Dzien dobry,

    Czy ktos porownywal (%) efektywne mBanku i LGPetro ?

    Pozdr.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2002-01-16 10:52:13
    Temat: Re: Oprocentowanie EMAX vs.NETKOMBO
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@h...com.pl>

    Użytkownik Grzegorz Bakula <g...@p...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...com...
    > Dzien dobry,
    >
    > Czy ktos porownywal (%) efektywne mBanku i LGPetro ?
    >
    > Pozdr.
    > Grzegorz

    witam.
    robilem cos takiego:
    liczba miesiecy; odsetki w % e-max; odsetki w % net-kombo; nominalne w
    net-kombo w skali roku

    1; 0,8458; 0,8583; 10,3
    2; 1,6988; 1,7333; 10,4
    4; 3,4265; 3,5333; 10,6
    6; 5,1835; 5,4000; 10,8
    12; 10,6358; 11,0916;

    nie jestem w tym ekspertem, przyznaje sie bez bicia.

    Artur Bystrzycki

  • 3. Data: 2002-01-16 11:45:38
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    Grzegorz Bakula pisze:

    >Czy ktos porownywal (%) efektywne mBanku i LGPetro ?

    np:

    http://biznes.interia.pl/banki/kalk/oproc_efekt.html

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-17 13:59:27
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Boleslaw Proust wrote:

    > np:
    >
    > http://biznes.interia.pl/banki/kalk/oproc_efekt.html

    Nie jest to takie proste. Np. % netkomba zalezy od czasu trwania lokaty.

    > pozdrawiam
    Grzegorz