  • 1. Data: 2014-10-26 12:03:30
    Temat: mBank - podtrzymanie sesji w starym intefejsie
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów praktykuje może taką magię jak podtrzymywanie sesji w
    przeglądarce zalogowanej do systemu transacyjnego jakiegoś banku?

    W skrócie wyglądałoby to tak, że musiałby być jakiś plugin do przeglądarki,
    który symulowałby co pewnien czas (np. co 1 minutę) jakąś akcję w serwisie -
    np. przechodziłby ciągle między ekranem "Rachunki" a ekranem "Telefonia".

    Ciekawe czy gdyby sesja z systemem transakcyjnym była w ten sposób
    podtrzymywana przez bardzo długi czas (np. przez 2 tygodnie) to czy gdyby w
    tym czasie mBank wyłączył dostęp do starego serwisu, to czy taka sesja
    byłaby nadal zalogowana i można by było z niej korzystać?

    Wiadomo że jak bank zrobi konserwację weekendową to taką sesję na pewno
    wywali. Ale do momentu takiej konserwacji sesja powinna być chyba
    zalogowana.

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2014-10-26 12:58:41
    Temat: Re: mBank - podtrzymanie sesji w starym intefejsie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-10-26, janek z pola <a...@e...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > tym czasie mBank wyłączył dostęp do starego serwisu, to czy taka sesja
    > byłaby nadal zalogowana i można by było z niej korzystać?

    Jezu, ale kombinacje...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-10-28 16:30:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Oct 2014 12:03:30 +0100, janek z pola <a...@e...pl>
    wrote:
    > W skrócie wyglądałoby to tak, że musiałby być jakiś plugin do
    przeglądarki,

    Jest taki plugin do firfeoxa, nazwy nie pamiętam. Pokazujesz mu klik
    i on później go robi co określony czas. Używałem kiedyś do multi,
    działało.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2014-10-28 16:34:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
> [...]
    sesja
    > byłaby nadal zalogowana i można by było z niej korzystać?

    Ja używam https://m.mbank.pl, interfejs prosty, podstawowe rzeczy
    działają. Tylko zainstaluj w przeglądarce plugin do podmiany
    UserAgent na np. iphone 3.0. Bo jak nie UserAgent nie będzie mobilny
    nie zalogujesz się.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-10-28 17:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    >Ja używam https://m.mbank.pl, interfejs prosty, podstawowe rzeczy
    >działają.

    Troche mniej niz podstawowe

    >Tylko zainstaluj w przeglądarce plugin do podmiany UserAgent na np.
    >iphone 3.0. Bo jak nie UserAgent nie będzie mobilny nie zalogujesz
    >się.

    No jak nie jak tak ? Dziala.

    J.

  • 6. Data: 2014-10-29 12:03:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Oct 2014 17:48:14 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Troche mniej niz podstawowe

    Zrobienie przelewu działa, co jeszcze potrzeba? Fakt, brakuje koszyka
    płatności, ale to można obskryptować.

    > No jak nie jak tak ? Dziala.

    Mi przy domyślbym agemcie icewasel w niektórych opcjach menu mam
    timeout albo Service Unavialable.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-10-29 12:39:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 28 Oct 2014 17:48:14 +0100, "J.F."
    >Zrobienie przelewu działa, co jeszcze potrzeba?

    Przelew nie, jak nie masz autoryzacji przez SMS. Ale przez ksiazke
    odbiorcow dziala.
    Odbiorcow nie zmienisz.

    Lokaty maja oferte ograniczona, i % nie podaje, ale w "starym
    interfejsie" tez tak bylo.

    Przyjrzec historii KK nie mozna, sprzedac ani kupic akcji nie mozna.

    >Fakt, brakuje koszyka płatności, ale to można obskryptować.

    Na telefonie ?

    >Mi przy domyślbym agemcie icewasel w niektórych opcjach menu mam
    >timeout albo Service Unavialable.

    No fakt - Mozilla wcale nie dziala, ale IE sobie dobrze radzi.
    A nie, za drugim razem i Firefox ruszyl.

    J.

  • 8. Data: 2014-10-29 15:49:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Oct 2014 12:39:15 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Na telefonie ?

    nie, na pc. Zdaje się pytający szuka prostego interfejsu.

    --
    Marek