  • 11. Data: 2005-02-18 11:09:54
    Temat: Re: mBank nie odpowiada na e-maile
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mk <m...@p...rzeszow.pl> wrote:
    > To chyba nie tak... nic nie robiąc - wartość jednostek zmienia się i
    > stan mojego posiadania też.
    > A mi chodziło o "zamrożenie" środków (bez konwersji, bez wracania ich
    > na konto) np. gdy notowania funduszu idą w dół.

    heheheh - ale w jakis sposob chcesz zamrozic "wartosc". Ty masz tylko
    jednoski uczestnictwa, ktore sa codziennie wyceniane. Jedynym wyjsciem
    zachowania zyskow jest ich sprzedaz lub konwersja np. na fundusz pieniezny

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-02-18 11:14:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mk <m...@p...rzeszow.pl> wrote:
    > Chodzi o "zamrożenie" środków (bez konwersji, bez wracania ich na
    > konto) np. gdy notowania funduszu idą w dół.

    Czyli tylko chcialbys zarabiac ;) Sa takowe fundusze, ale zysk jest b.
    ogranoczony. Bez ryzyka nie ma wiekszych szyskow

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-02-18 11:35:35
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    napisał w wiadomości news:cv4ifk$h7f$1@news.onet.pl...
    > heheheh - ale w jakis sposob chcesz zamrozic "wartosc". Ty masz tylko
    > jednoski uczestnictwa, ktore sa codziennie wyceniane. Jedynym wyjsciem
    > zachowania zyskow jest ich sprzedaz lub konwersja np. na fundusz pieniezny
    Jasne.
    Wydawało mi się, że któryś DWS oferuje możliwość "zamrażania" ale nie mogę
    doszukać się tych danych. Może faktycznie tylko wydawało mi się.
    Dziękuję za informacje.