  • 1. Data: 2005-02-26 12:40:04
    Temat: mBank i wyciag z konta
    Od: "Adik" <adriango!NO_SPAM!@interia.pl>

    Moze mi ktos powiedziec co taki wyciag ktory kosztuje 5zł,
    a dokladniej jest to nazwane:

    "Sporządzenie i wysłanie wyciągu na życzenie Klienta 5 zł"

    zawiera? Jak wyglada? Czy jest tam historia operacji?
    Powinno nie być skoro instnieje jeszcze
    "historii operacji na życzenie Klienta".

    Ktos bral moze taki wyciag?
    Czy tam tylko obecny, aktualny stan, na koncie?
    Jesli nie, to
    Czy mozna w mBanku zamowic cos takiego,
    by widoczny byl tylko aktualny stan na koncie?
    Jak długo czeka sie na taki wyciag w mBanku?

    Z góry dziekuje, za odpowiedz.
    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 2. Data: 2005-02-26 22:37:07
    Temat: Re: mBank i wyciag z konta
    Od: ocrushek <b...@r...pl>

> [...]
    > Czy mozna w mBanku zamowic cos takiego,
    > by widoczny byl tylko aktualny stan na koncie?
    > Jak długo czeka sie na taki wyciag w mBanku?

    Na takim wyciagu sa wszystkie operacje z danego okresu na koncie.