  • 1. Data: 2005-02-26 10:24:30
    Temat: Re: blednie przekazane platnosci na konto
    Od: <c...@b...kom>

    > Moze ktos podpowie... moze ktos mial podobna sytuacje ...
    > Sprawa dotyczy omylkowo wystawionych przelewów (dwoch) na moje konto.
    > Przelewy mialy trafic do innego odbiorcy, zupelnie nie wiem jakim
    > cudem trafily do mnie. Bank teraz prosi o zwrot tych kwot (wysokosc
    > laczna okolo 500zl). Dowcip polega na tym, ze przelewy te byly
    > blednie zrobione w roku 2003, a dopiero teraz dostalem pismo w tej
    > sprawie (a mamy luty 2005!) - wczesniej zadnych informacji nie
    > mialem. Zaraz po tym jak zobaczylem te wplaty na konto probowalem
> [...]

    Polecam lekturę artykułu:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1254683

    Na jaką podstawę prawną powołuje się bank w prośbie o zwrot?
    Jeśli na żadną - poproś o wskazanie takiej.
    Można by się zastanowić, czy bank dochował należytej staranności, zgłaszając
    się po ponad roku w takiej sprawie, ewentualnie czy nie ma już
    przedawnienia.

    Cezgoc