  • 1. Data: 2007-10-08 11:48:03
    Temat: [mBank] Nowe e-karty - w EUR lub USD
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Nie zauważyłem, żeby się pojawiło na grupie:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/nowaekarta.html

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2007-10-08 22:45:05
    Temat: Re: [mBank] Nowe e-karty - w EUR lub USD
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 8 Oct 2007 11:48:03 +0000 (UTC), Prof_Ex napisał(a):

    > Nie zauważyłem, żeby się pojawiło na grupie:
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/nowaekarta.html

    To nie jest tak, jak chyba myślisz.
    Karta jest z waluty lokalnej rozliczana w USD lub EUR, ale potem
    obciążenie jest przeliczane na PLN:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    6,1#506

    "W jakiej walucie rozliczane są transakcje zagraniczne dokonywane
    eKARTĄ?
    Transakcje zagraniczne dokonane eKARTAMI są przeliczane z waluty
    lokalnej przez organizację VISA na dolary amerykańskie w przypadku
    eKARTY rozliczanej w USD lub na euro, w przypadku eKARTY rozliczanej w
    EUR, a następnie według kursu mBanku na złotówki. Kurs mBanku używany w
    tych rozliczeniach to kurs sprzedaży dewiz BRE Banku SA z dnia
    rozliczenia transakcji. Kurs ten dostępny jest na stronie Aktualności."

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2007-10-09 07:14:51
    Od: "AgT" <a...@n...onet.pl>

    A jak jest w przypadku czarnych kart z rybka?

  • 4. Data: 2007-10-09 11:04:07
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > To nie jest tak, jak chyba myślisz.

    A skąd Ty wiesz co ja myślę?

    > Karta jest z waluty lokalnej rozliczana w USD lub EUR, ale potem
    > obciążenie jest przeliczane na PLN:

    Dokładnie tak.
    Poruszyłem ten wątek ponieważ do niedawna w mBanku była tylko jedna e-karta,
    rozliczana przez USD...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2007-10-09 20:26:43
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 11:04:07 +0000 (UTC), Prof_Ex napisał(a):

    > A skąd Ty wiesz co ja myślę?

    Z tematu postu:
    "Nowe e-karty - w EUR lub USD".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2007-10-10 07:18:25
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    > Z tematu postu:
    > "Nowe e-karty - w EUR lub USD".

    Zgadza się. Bo to są _nowe_ e-karty mBanku.
    EUR lub USD to waluta przeliczeniowa. Do wyboru.
    A co temat postu ma do Twojego stwierdzenia:
    "To nie jest tak, jak chyba myślisz."
    Ja nigdzie nie napisałem, że są to karty do konta w ww walutach.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex