  • 1. Data: 2007-10-08 08:41:03
    Temat: Ubezpieczenie pomostowe do czasu hipoteki - millenium - problem
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Mam w millenium kredyt na dzialke. Zgodnie z ich regulaminem mialem placic
    dodatkowe ubezpieczenie 86zl miesiecznie do czasu wpisania hipoteki do KW.
    Kredyt zostal wyplacony 23 sierpnia tego roku.
    Sad przeslal mi papiery 23 wrzesnia o zalozeniu ksiegi wieczystej jednak
    zawiadomil jednoczenie ze hipoteki nie moze wpisac z powodu zle
    przygotowanych papierow przez bank.
    Bank rozpatrywal sprawe ponownego przygotwania papierow przez okolo tydzien
    (ledwo zdazylem zlozyc je w sadzie w czasie jaki mi dali). W ostatni piatek
    otrzymalem przesylke z sadu z infomacja ze hipoteka jest wpisana, jednak
    bylo juz za pozno na dostarczenie jej do banku, a dzis jest termin platnosci
    dodatkowego ubezpieczenia. Dlatego tez wczesnie rano pismo zaswiadczajace o
    wpisie do hipoteki dostarczylem do banku, jednak kwote z konta za
    ubezpiecznie (86zl) i tak mi sciagneli.

    1. Wg regulaminu jesli wpis do hipoteki jest przed 8 dniem miesiaca to
    platnosci ubezpieczenia nie ma - a kase zabrali.
    2. Jaka jest moja wina w tym ze bank zle przygotowal papiery ? Gdyby nie to
    hipoteka bylaby okolo 20-23 wrzesnia i nie byloby nawet podstaw do
    sciagniecia dodatkowej sumki 86zl

    W sumie 86zl to pikus, ale chodzi o zasady.
    Czy pisac reklamacje do banku, czym ich straszyc (jakis nadzor bankowy itp
    ?)

  • 2. Data: 2007-10-08 14:10:30
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Robcio napisał(a):

    > 1. Wg regulaminu jesli wpis do hipoteki jest przed 8 dniem miesiaca to
    > platnosci ubezpieczenia nie ma - a kase zabrali.

    Że jest wpis do hipoteki? Czy że bank się dowie o wpisie do hipoteki?

> [...]
    >
    > W sumie 86zl to pikus, ale chodzi o zasady.
    > Czy pisac reklamacje do banku, czym ich straszyc (jakis nadzor bankowy itp

    Bank zawalił, pisz reklamację, na razie kulturalnie bez straszenia.

    Karol

  • 3. Data: 2007-10-08 14:14:11
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Że jest wpis do hipoteki? Czy że bank się dowie o wpisie do hipoteki?

    ze bank sie dowie

    > Bank zawalił, pisz reklamację, na razie kulturalnie bez straszenia.

    taka wlasnie napisalem. Zobacze co to da.

  • 4. Data: 2007-10-10 19:48:39
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Jedna sprawa: jesli dostales przesylke z sadu, to oznacza, ze jest to
    zawiadomienie o dokonanym wpisie. A bank oczekuje prawomocnego ODPISU z
    Ksiegi Wieczystej, na ktory czekal bedziesz jeszcze 14 dni. I musisz sie po
    niego zglosic do sadu.
    Tematu blednych dokumentow nie poruszam.