  • 1. Data: 2004-12-12 15:23:42
    Temat: [mBank, Inteligo] zamiana konta indywidualnego na wspólne
    Od: Jarek <j...@t...pl>

    Witam,
    czy jest możliwa w bankach mBank, Inteligo zamiana konta indywidualnego
    na wspólne? Jeśli tak to jak to dokładnie wygląda i w jaki sposób to
    zrobić? Dziękuję za informacje.

    --
    Pozdrawiam, Jarek.
    .:| |:.

  • 2. Data: 2004-12-12 15:50:50
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek napisał:

    > czy jest możliwa w bankach mBank, Inteligo zamiana konta indywidualnego
    > na wspólne? Jeśli tak to jak to dokładnie wygląda i w jaki sposób to
    > zrobić? Dziękuję za informacje.

    ZTCW w Inteligo sie nie da, trzeba zalozyc nowe konto.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-12-12 18:32:21
    Od: "maniek" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > ZTCW w Inteligo sie nie da, trzeba zalozyc nowe konto.
    >
    > Bartol

    w mbanku mozna zadzwon do mlini zloz dyspozycje i dalej cie pokieruja :)

  • 4. Data: 2004-12-12 21:07:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > w mbanku mozna zadzwon do mlini zloz dyspozycje i dalej cie pokieruja :)

    Ale dobrze się zastanów, bo w drugą stronę podobno się nie da :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2004-12-13 09:23:42
    Od: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    W mbanku uslyszałem na mlini nie nie da się uwspólnić konta na osobą
    która juz ma swoje konto w mbanku, dla mnie absurd. JEszcze bede dzwonil
    to potwierdzić.

    Co ciekawe jeszcze prosiłem o wysłanie dokumentów o uwspólnienie a ta osoba
    w tym
    czasie zamknie swoje konto. Pani odpowiedzała że nie można tak, najpierw ta
    osoba
    musi zamknąc swoje konto ???

    pzdr
    Fin

  • 6. Data: 2004-12-13 09:39:40
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Fin wrote:
> [...]
    > w tym
    > czasie zamknie swoje konto. Pani odpowiedzała że nie można tak, najpierw ta

    w mBanku każda osoba może mieć tylko 1 ekonto, niezależnie od tego czy
    jest to konto wspólne czy nie.
    jeśli wyślesz jednocześnie wniosek o zamknięcie ekonta indywidualnego i
    o uwspólnienie, to może sie okazać że wniosek o uwspólnienie rozpatrzą
    jako pierwszy i odrzucą.

  • 7. Data: 2004-12-13 10:22:26
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fin <fin@autograf[spam].pl> napisał(a):

    > W mbanku uslyszałem na mlini nie nie da się uwspólnić konta na osobą
    > która juz ma swoje konto w mbanku, dla mnie absurd. JEszcze bede dzwonil
    > to potwierdzić.

    Tak jest. W mBanku zmiana konta indywidualnego na wspólne jesli potencjalny
    współposiadacz ma juz konto to lekki dramat. Do dziś pamiętam tą dziurawą
    procedurę, która ostatecznie w moim przypadku się zapętliła.
    Dobra rada, jesli osoba którą chcesz wskazać jako współposiadacza ma mieć w
    międzyczasie zmieniane jakies dane osobowe (np. z powodu małżeństwa), to
    najpierw niech je zmieni, potem zamknie konto i dopiero na końcu złóż
    dyspozycję "uwspólnienia". U mnie trzeba było aktywować zamknięte konto żony
    żeby zmienic jej dane.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2004-12-13 12:25:31
    Od: m...@p...onet.pl

    > ZTCW w Inteligo sie nie da, trzeba zalozyc nowe konto.

    To prawda. Na pocieszenie mogę dodać, że jeśli założysz konto wspólne to pod
    dotychczasowym identyfikatorem będziesz widział rachunek indywidualny i
    wspólny i będziesz używał dotychczasowej listy kodów jednorazowych, twój
    współposiadacz rachunku wspólnego otrzyma inny identyfikator i swoją listę
    kodów. Przelewy zdefiniowane ze wspólnego rachunku będziecie widzieli oboje,
    natomiast przelewy zdefiowane z rachunku indywidualnego tylko ty. Podobnie ma
    się sprawa z zakładką inwestycje.

    MK

  • 9. Data: 2004-12-14 22:14:50
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On 13 Dec 2004 13:25:31 +0100, m...@p...onet.pl
    wrote:

> [...]
    >natomiast przelewy zdefiowane z rachunku indywidualnego tylko ty. Podobnie ma

    A jak będzie z kartami płatniczymi? Trzeba będzie posiadać 3 sztuki -
    jedną do rachunku indywidualnego i dwie do wspólnego?

    --
    Bogdan Młynarczyk [CV]