  • 31. Data: 2002-02-01 08:58:34
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:a3dk4l$ioh$1@flis.man.torun.pl...

    > Wczoraj miał niższe - człowieku, bądź konkretny. Dzisiaj ma wyższe.

    juz wczoraj bylo wiadomo...

    > e-Konto w Lukasie. Wchodzisz do oddziału Lukasa, wpłacasz i wykonujesz
    > przelew przez net do mBanku. Większość osób o tym wie :-) Zresztą już Ci
    > pisałem o tym.

    dobre sobie..:-))
    Zeby miec bezplatne konto w mBanku trzeba miec konto w Lucasie ?
    To po co majac konto w Lucasie dodatkowe konto w mBanku ?

    D.

  • 32. Data: 2002-02-01 09:00:08
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Coś widocznie ogranicza Twoje myślenie ;-). Nie wiem jak posiadacz
    > bezpłatnego konta w Lukasie z bezpłatnymi przelewami nie wpadł na to, że
    > może w ten sposób przelewać pieniądze do Inteligo :-)

    gwoli scislosci nie posiadam konta w Lucasie choc byc moze je tam sobie
    zaloze. Ale z punktu widzenia osoby posiadajacej bezplatne konto w Lucasie
    bezsensowne jest posiadanie dodatkowego, platnego konta w Inteligo.

    D.

  • 33. Data: 2002-02-01 09:04:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > dobre sobie..:-))
    > Zeby miec bezplatne konto w mBanku trzeba miec konto w Lucasie ?
    > To po co majac konto w Lucasie dodatkowe konto w mBanku ?

    Boże! Już dawno nie było tu takiego maniaka jak Ty.
    OK - LUKAS jest the best, alleluja! :-))) Zadowolony?
    Przerasta Cię myśl, że ktoś woli mBank od Lukasa.

    Ja wogóle nie wpłacam kasy do mBanku, Inteligo, ePKO i T24 (ze wszystkich
    tych kont regularnie korzystam) - od tego są przelewy. Otrzymujesz pensję w
    gotówce? Masz jakieś lewe dochody? ;-)

    K. Kowalski

  • 34. Data: 2002-02-01 09:04:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > gwoli scislosci nie posiadam konta w Lucasie choc byc moze je tam sobie
    > zaloze. Ale z punktu widzenia osoby posiadajacej bezplatne konto w Lucasie
    > bezsensowne jest posiadanie dodatkowego, platnego konta w Inteligo.

    Bredzisz.

    K. Kowalski

  • 35. Data: 2002-02-01 09:09:40
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ja tam wole token niz te swistki z tanami no i jest bezpieczniejszy

    Tym bardziej, że cyferki na wyświetlaczu tokena nie są jedynymi hasłani dostępu.
    Grzegorz

  • 36. Data: 2002-02-01 09:10:19
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    Lucasie

    > Bredzisz.

    dziekuje za rzeczowe argumenty.

    D.

  • 37. Data: 2002-02-01 09:13:38
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Boże! Już dawno nie było tu takiego maniaka jak Ty.
    > OK - LUKAS jest the best, alleluja! :-))) Zadowolony?
    > Przerasta Cię myśl, że ktoś woli mBank od Lukasa.

    Nie. Rozne sa zboczenia na swiecie. Nie widze po prostu obiektywnej
    przewagi.

    > Ja wogóle nie wpłacam kasy do mBanku, Inteligo, ePKO i T24 (ze wszystkich
    > tych kont regularnie korzystam) - od tego są przelewy. Otrzymujesz pensję
    > gotówce? Masz jakieś lewe dochody? ;-)

    zdarza mi sie ze np. biore wieksza gotowke na zakup dajmy na to w hurtownii
    budowlanej a tam okazuje sie ze material bedzie za tydzien i wtedy beda
    potrzebne pieniadze. Mam wziac te 10tys i trzymac je przez tydzien w domu ?
    Albo inaczej - mam konto walutowe i chce sprzedac walute. Bezgotowkowo bank
    mi to zalatwi po fatalnym kursie wiec biore gotowke i ide negocjowac kurs do
    kantoru. Po uzyskaniu korzystnego kursu biore zlotowki i wracam do banku. Ty
    naprawde nie masz potrzeb wplacania gotowki na konto ??

    D.

  • 38. Data: 2002-02-01 09:15:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A widziałeś kiedyś "porządnego" tokena?
    > Zrozum, że algorytm do wyliczania wartości do tokena MUSI być zapisany w
    > banku w formie do odczytu. TANy nie są zapisywane w formie jawnej (nie da
    > się ich odczytać - można je wyłącznie zweryfikować)

    Ale przypadkowy złodziej moze je tylko sprytnie przepisać, natomiast odczytanie
    ich w banku może być dla "przypadkowego" złodzieja problemem.
    Grzegorz

  • 39. Data: 2002-02-01 09:25:58
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    >Boże! Już dawno nie było tu takiego maniaka jak Ty.
    >OK - LUKAS jest the best, alleluja! :-))) Zadowolony?
    >Przerasta Cię myśl, że ktoś woli mBank od Lukasa.

    Nie o to chodzi. Sam piszesz ze do konta mbank MUSISZ miec Lukasa.
    Nie uwazasz to za lekki bezsens ?

  • 40. Data: 2002-02-01 09:28:38
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

> [...]
    >banku w formie do odczytu. TANy nie są zapisywane w formie jawnej (nie da
    >się ich odczytać - można je wyłącznie zweryfikować)

    A wskazania tokena w lini obslugi klienta to sie pewnie wyswietlaja na
    scianie elektronicznej co ?
    Algorytm do generowania TANu tez jest znany. Zapewniem cie ze wskazania
    bankowego tokena
    nie sa identyczne z twoimi jak uzytkownika. Z obu sie generuje algorytmem
    jakis wynik i dopiero ten wyniki jest poronywany i to nie na zasadzie taki
    sam,.