  • 1. Data: 2008-10-08 17:09:03
    Temat: lokata cappuccino
    Od: "news" <...@s...com>

    multibank wprowadzil nowa lokate. jak uwazacie - warto sie tym
    zainteresowac? nie jestem biegla w tematyce ekonomicznej, wiec zdaje sie na
    expertow
    pozdr
    an.

  • 2. Data: 2008-10-08 17:25:00
    Temat: Re: lokata cappuccino
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "news" <...@s...com> napisał w wiadomości
    > multibank wprowadzil nowa lokate. jak uwazacie - warto sie tym
    > zainteresowac? nie jestem biegla w tematyce ekonomicznej, wiec zdaje sie
> [...]

    Nie warto.

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-08 17:53:27
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > zainteresowac? nie jestem biegla w tematyce ekonomicznej, wiec zdaje sie
    > na expertow

    Czyli na kogo - ludzi tu pisujących?

  • 4. Data: 2008-10-08 18:11:51
    Od: "news" <...@s...com>

    > Nie warto.
    >
    > marekz

    a mozesz powiedziec dlaczego?

  • 5. Data: 2008-10-08 18:12:19
    Od: "news" <...@s...com>

    > Czyli na kogo - ludzi tu pisujących?

    a uwazasz, ze takich tu nie ma?
    an

  • 6. Data: 2008-10-08 18:35:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    news pisze:
    > a mozesz powiedziec dlaczego?

    Idzie kryzys... pierwsze panstwo juz zbankrutowalo (Islandia). Trzymanie
    pieniedzy w banku jest mocno ryzykowne. Najlepiej kupic zloto i trzymac
    pod materacem :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-10-08 18:59:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    news wrote:

    > a mozesz powiedziec dlaczego?

    A czy uważasz że cukier/kawa/kakao będą drożeć?
    Ja nie mam pojęcia. I dlatego nie kupuję tej lokaty.

  • 8. Data: 2008-10-08 19:02:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news wrote:

    > a uwazasz, ze takich tu nie ma?
    > an

    oczywiscie, ze nie ma
    to przypadkowa zbieranina, glownie malolatów, z dostepem do internetu.

  • 9. Data: 2008-10-08 20:24:54
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "news"

    > multibank wprowadzil nowa lokate. jak uwazacie - warto sie tym
    > zainteresowac? nie jestem biegla w tematyce ekonomicznej, wiec zdaje sie
> [...]
    Też to dostałem SMS-em od nich. Każdy posiadacz rachunku dostał te reklamę.
    Na szczęscie mam u nich na koncie jedynie 1 zł.
    Zastanawiam się czy wycofać już.
    W końcu to dwie bułeczki.

    Pester

  • 10. Data: 2008-10-08 20:26:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pester pisze:
    > Też to dostałem SMS-em od nich. Każdy posiadacz rachunku dostał te reklamę.

    Ja nie dostałem.

    --
    Mithos