  • 1. Data: 2005-03-15 19:47:09
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Ile trzeba zarabiać, żeby dostać kredyt na mieszkanie powiedzmy kosztujące w
    okolicach 80000zł w Wawie?
    Jest jakiś i-netowy kalkulator czy kredyt można/nie można dostać?

    Dzięki
    Onzo

  • 2. Data: 2005-03-15 20:26:49
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ile trzeba zarabiać, żeby dostać kredyt na mieszkanie powiedzmy kosztujące w
    > okolicach 80000zł w Wawie?
    > Jest jakiś i-netowy kalkulator czy kredyt można/nie można dostać?

    www.bph.pl
    www.expander.pl
    www.nordea.pl
    www.pkobp.pl
    www.pekao.pl
    www.millenium.pl
    www.multibank.pl
    www.xelion.pl

    nie dziękuj.

  • 3. Data: 2005-03-15 20:53:40
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    > www.bph.pl
    > www.expander.pl
    > www.nordea.pl
    > www.pkobp.pl
    > www.pekao.pl
    > www.millenium.pl
    > www.multibank.pl
    > www.xelion.pl
    >
    > nie dziękuj.

    Ok;)
    Przyznam się, że google przeglądałem po wysłaniu tego posta za co bardzo
    przepraszam :( Nawet chciałem go skasować, ale byłeś szybszy :)

    Pozdr
    Onzo

  • 4. Data: 2005-03-15 22:05:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Onzo <b...@w...pl> wrote:
    > Ile trzeba zarabiać, żeby dostać kredyt na mieszkanie powiedzmy

    http://bankowy.wp.pl/wiadomosci.html?POD=9&wid=68365
    99&_err=1

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-04-11 19:01:09
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    Nie sciemniaj! Nie pamietam, czy na stronie www.pekao.pl jest bank, czy
    ciezarówki, ale z pewnoscia www.millenium.pl to nie bank. Równiez
    www.fortis.pl to nie bank i AFAIK www.vwbank.pl to tez nie bank.

  • 6. Data: 2005-04-12 22:37:03
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2005 21:01:09 +0200, Artur A. Surowiec
    <a...@s...waw.pl> napisał:

    > Nie sciemniaj! Nie pamietam, czy na stronie www.pekao.pl jest bank, czy
    > ciezarówki, ale z pewnoscia www.millenium.pl to nie bank. Równiez
    > www.fortis.pl to nie bank i AFAIK www.vwbank.pl to tez nie bank

    Trzeba zarabiać wystarczająco na utrzymanie rodziny, stałe wydatki,
    samochód, ubezpieczenia
    i na końcu aby było Cie stać zapłacic ratę kredytu. W szczególnych
    wypadkach jak masz 30% wkładu własnego to możesz nic nie zarabiać.
    Zastanów się!

    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0515-0, 2005-04-11
    Przetestowano na: 2005-04-13 00:37:13