  • 1. Data: 2002-06-02 07:02:43
    Temat: korespondencja via poczta
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Za PAP:

    W środę o godz. 14:35 dokonano zuchwałego napadu na pocztę w Starych
    Babicach [...] zabrali 24 tyś zł i *2 worki listów*.

    Jak tam samopoczucie zwolenników banków wirtualnych (niektórych)? Poczta
    wiejska, listy rozwożą dwa razy w tygodniu, spokojnie zdążą zgromadzić
    się w jednym miejscu karty, PINy, Tany i wyciągi. I na co złodziejom
    setki listów, może zwietrzyli nowe źródła dochodów?

    andy

  • 2. Data: 2002-06-02 07:18:07
    Temat: Re: korespondencja via poczta
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się w jednym miejscu karty, PINy, Tany i wyciągi. I na co złodziejom
    > setki listów, może zwietrzyli nowe źródła dochodów?

    Sądzę, że w Babicach Starych nikt nie korzysta z ebanków - chyba, że pod
    sklepem Euroneta im odpalili ;)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-06-02 08:49:34
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

> [...]

    > się w jednym miejscu karty, PINy, Tany i wyciągi. I na co złodziejom
    > setki listów, może zwietrzyli nowe źródła dochodów?

    I co im po TANach, kartach i PINach, szczególnie mBanku?

    hosi

  • 4. Data: 2002-06-02 08:54:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości
    > I co im po TANach, kartach i PINach, szczególnie mBanku?

    po tym raczej nic - ale np jakies VC czy inna embosowana? offline mozna
    troche nastukac na cudze konto

    --
    JaKi
    ________________

  • 5. Data: 2002-06-02 08:58:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 10:54:03 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >po tym raczej nic - ale np jakies VC czy inna embosowana? offline mozna
    >troche nastukac na cudze konto

    Ale dopoki karta nieaktywowana to nie problem klienta.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-06-02 15:10:34
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    :
    : Ale dopoki karta nieaktywowana to nie problem klienta.

    A jeśli złodziej ją aktywuje?

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 7. Data: 2002-06-02 15:17:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > : Ale dopoki karta nieaktywowana to nie problem klienta.
    >
    > A jeśli złodziej ją aktywuje?

    oj nie jest to takie proste - ostatnio bylem swiadkiem aktywacji KK w Citi -
    padlo ok 25 pytan

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-02 15:18:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 17:10:34 +0200, "Amehat"
    <a...@a...net.pl> wrote:

    >A jeśli złodziej ją aktywuje?

    Najpierw musialby zdobyc informacje potrzebne do aktywacji karty. A
    zdobycie ich juz nie jest takie proste jak kradziez przesylki.

  • 9. Data: 2002-06-02 15:37:03
    Od: "Michal Okonek" <o...@m...pl>

    Niekoniecznie.

    Pekao SA rozsyla karty aktywne. W ten sposob dostalem np. Vise Business
    (przesylka polecona), jak rowniez VG i MC (akurat te dwie kurierem). Rowniez
    aktywna przyszla Visa dolarowa - tez zwykla poczta.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Okonek
    ________________________

    Map1
    http://www.map1.pl

  • 10. Data: 2002-06-02 15:46:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 17:37:03 +0200, "Michal Okonek" <o...@m...pl>
    wrote:

    >Niekoniecznie.
    >
    >Pekao SA rozsyla karty aktywne. W ten sposob dostalem np. Vise Business
    >(przesylka polecona), jak rowniez VG i MC (akurat te dwie kurierem).

    No wiec to nie problem, nie ma Twojego podpisu na potwerdzeniu, nie ma
    odpowidzialnosci.

    >Rowniez
    >aktywna przyszla Visa dolarowa - tez zwykla poczta.

    Aktywna, listem zwyklym ?!