  • 11. Data: 2004-12-08 12:45:37
    Temat: Re: konto INTELIGO
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > 1) Czy przez subkonto rozumiesz wybranie opcji:
    > moje rachunki/ otworz rachunek/ wybierz rachunek glowny, itd?

    Tak się to robi.

    > 2) W jaki sposob sie podpina karte VISA do rachunku?
    > Chcialbym zrobic tak jak sugerujesz, tzn otworzyc subkonto ale zeby
    > do niego nie byla podpieta karta.

    No to otwierasz subkonto, a kartę i tak masz podpiętą do rachunku głównego.
    I tak uzyskujesz to co chcesz - karta do głównego+subkonto bez karty.

    > 3) Dla pewnosci zapytam, czy niezaleznie od ilosci subkont saldo
    > srednie jest liczone TYLKO dla rachunku glownego?

    Średnie saldo jest liczone dla całego rachunku (niezależnie od ilości
    subkont). Czyli kasę możesz trzymać na dowolnym subkoncie (lub koncie
    głównym) - byle średnia była 100.

  • 12. Data: 2004-12-08 12:57:19
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@b...pl> w artykule
    news:cp6t29$m2e$1@news.onet.pl napisał...

    [...]
    > Średnie saldo jest liczone dla całego rachunku (niezależnie od ilości
    > subkont). Czyli kasę możesz trzymać na dowolnym subkoncie (lub koncie
    > głównym) - byle średnia była 100.

    Dzieki wielkie za pomoc.

    Pozdrawiam obs.