  • 1. Data: 2011-08-09 10:27:25
    Temat: konto FIRMOWE tylko do PZ
    Od: b...@o...pl

    kontrahent oferuje usługi za które co tydzień wystawia
    fakturę VAT i ona mogłaby być płacona poleceniem zapłaty

    czy istnieje bank w PL który oferuje:
    1. darmowe konto firmowe
    2. możliwość bezpłatnego ustanowienia PZ
    3. możliwość bezpłatnej realizacji PZ
    4. nie obciąża za niezrealizowane PZ
    5. nie obciąża za jednorazowe odwołanie PZ
    6. nie obciąża za całkowitą rezygnację z PZ
    7. zapewnia wyciągi elektroniczne
    8. zapewnia bezprowizyjne wyciągi papierowe
    9. jakiś patent na bezpłatną wpłatę gotówki na firmowe

  • 2. Data: 2011-08-24 14:29:06
    Temat: Re: konto FIRMOWE tylko do PZ
    Od: b...@o...pl

> [...]

    > 7. zapewnia wyciągi elektroniczne

    > 8. zapewnia bezprowizyjne wyciągi papierowe

    > 9. jakiś patent na bezpłatną wpłatę gotówki na firmowe

    nikt nie używa PZ na koncie firmowym?

  • 3. Data: 2011-08-24 21:38:19
    Od: V <r...@g...com>

    W dniu 2011-08-09 12:27, b...@o...pl pisze:
> [...]
    > 7. zapewnia wyciągi elektroniczne
    > 8. zapewnia bezprowizyjne wyciągi papierowe
    > 9. jakiś patent na bezpłatną wpłatę gotówki na firmowe

    Chcesz żeby ktoś wykonał tę pracę dla ciebie za darmo, czy oferujesz coś
    w zamian?

    V.

  • 4. Data: 2011-08-25 10:31:42
    Od: b...@o...pl

    > Chcesz żeby ktoś wykonał tę pracę dla ciebie za darmo, czy oferujesz coś
    > w zamian?

    jaką "pracę"? płacenie rachunków? tak, chcę, aby wykonał to bank. Gratis
    w zamian? założę rachunek, może jakieś wolne środki wrzuce na oszczędnościowy