  • 1. Data: 2008-05-08 19:51:58
    Temat: karta kredytowa - ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe
    Od: "info" <p...@w...pl>

    ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe (szybko)?

  • 2. Data: 2008-05-08 19:56:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "info" <p...@w...pl> wrote in message news:fvvlli$dk7$1@news.wp.pl...

    > ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe (szybko)?

    Juz kilka m-cy nie wystepowalem o karte kredytowa, ale jestem pod wrazeniem
    czasu jaki na decyzje oraz wyprodukowanie karty i przeslanie jest do
    posiadacza potrzebuje Diners Club. W ubieglym tygodniu (sroda) zlozylem
    wniosek, a juz wczoraj (tydzien pozniej) uzywalem karty :).

    MK

  • 3. Data: 2008-05-08 19:57:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    info pisze:
    > ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe (szybko)?

    Najszybciej dostalem w Eurobanku - na drugi dzien po zlozeniu wniosku z
    zaswiadczeniem o zarobkach moglem korzystac z wydanej przy skladaniu
    karty niespersonalizowanej.

  • 4. Data: 2008-05-08 20:05:40
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > Najszybciej dostalem w Eurobanku - na drugi dzien po zlozeniu wniosku z
    > zaswiadczeniem o zarobkach moglem korzystac z wydanej przy skladaniu
    > karty niespersonalizowanej.

    a kiedy/jak dostaje sie karte spersonalizowana?

  • 5. Data: 2008-05-08 20:06:03
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > ktory bank wydaje sprawnie karty kredytowe (szybko)?

    jak wyglada obecnie sytuacja z citibankiem?

  • 6. Data: 2008-05-08 20:18:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    info pisze:

    > a kiedy/jak dostaje sie karte spersonalizowana?

    Bezplatnie przy wznowieniu (tj. w ramach kosztow wznowienia), a doslana
    na wymiane spersonalizowana jest chyba platna (nie wiem jak koszty
    jesli zastrzezemy niespersonalizowana - toip jest na ich stronach do
    pobrania)

    Jesli masz zdolnosc kredytowa, mozesz sobie pokorzystac z ich karty a w
    miedzyczasie zamowic w innym banku lub przeniesc po pol roku.

  • 7. Data: 2008-05-08 20:28:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Najszybciej dostalem w Eurobanku - na drugi dzien po zlozeniu wniosku z
    > zaswiadczeniem o zarobkach moglem korzystac z wydanej przy skladaniu karty
    > niespersonalizowanej.

    eurobank wydaje niespersonalizowane karty kredytowe? debetowke dają od ręki
    przy zakladaniu konta

    na allekarte kredytową (BZWBK) czekalem jakies 3-4 dni robocze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-05-08 20:34:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Robert pisze:

    > eurobank wydaje niespersonalizowane karty kredytowe?

    Dokładnie. Przy skladaniu wniosku. Jak wnisek przejdzie, to karta
    zostake aktywowana - na drugi dzien od zlozenia papierow.

    debetowke dają od ręki
    > przy zakladaniu konta
    >
    > na allekarte kredytową (BZWBK) czekalem jakies 3-4 dni robocze

    No...tak conajmniej tydzien, jesli liczyc od zlozenia wniosku przez
    internet.

  • 9. Data: 2008-05-08 21:19:40
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > aktywowana - na drugi dzien od zlozenia papierow.

    > No...tak conajmniej tydzien, jesli liczyc od zlozenia wniosku przez

    to chyba sobie wezmę taką niespersonalizowaną z eurobanku, dają bez
    zaświadczenia z minimalnym limitem 500-1000zł?

    a BZWBK:
    ok. 10.00 złożyłem wniosek przez net
    o 10.20 telefon w sprawie ww. i weryfikacja danych
    o 10.30 sms, że wniosek zaakceptowany i zapraszają do placówki
    o 11.00 byłem w banku, ale tam jeszcze nic nie wiedzieli, bo za szybko
    przyjechalem, mimo wszystko po ok. 15-20 min. podpisalem papiery
    po (chyba) 2 dniach przyszedl PIN i dzien pozniej nieaktywna karta, ktora
    aktywowalem w bankomacie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-05-08 21:24:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > to chyba sobie wezmę taką niespersonalizowaną z eurobanku, dają bez
    > zaświadczenia z minimalnym limitem 500-1000zł?

    Zaswiadczenie o zarobkach i sprawdzaja w BIK.

> [...]
    > przyjechalem, mimo wszystko po ok. 15-20 min. podpisalem papiery
    > po (chyba) 2 dniach przyszedl PIN i dzien pozniej nieaktywna karta, ktora

    Ja mialem 2 dni weryfikacje, a potem po kilku dniach, z pinem otrzymanym
    poczta, do oddzialu po odbior karty i podpisanie dokumentow - Moneypl -
    moze troche inna procedura?